Stel: alles zit vandaag tegen. De kinderen schieten niet op als ze naar school moeten, de ranja valt over je net gedweilde vloer en alles plakt, er blijkt dat je een dubbele afspraak hebt, je bent iets aan het maken maar álles eraan mislukt en het moet over, je krijgt een vervelende opmerking van iemand en iets wat jij zegt wordt door een ander verkeerd geïnterpreteerd. Kortom je hebt een rotdag. Wat doe jij dan om het nog een beetje door te komen? Ik ga nu slapen en hopen dat morgen beter is 😏
Snel naar bed en morgen weer een nieuwe en hopelijk (vast) betere dag! Dagen als jij beschrijft kunnen maar het best zo snel mogelijk over zijn. Ik probeer altijd nog wel even wat te ontspannen voordat ik naar bed ga, mijn hoofd leeg te maken anders wil het nog wel eens dat zon rotdag me nog uit mn slaap houdt ook
's Avonds een grappige film kijken met wat lekkers erbij (al dan niet alcoholisch) en het doorpraten met mijn man. Daarna lekker slapen. Ik zeg maar altijd dat de volgende dag geheid beter is
Ik pak de hond mee, zet hem in de auto en ga vervolgens een lekker stuk lopen. Even het hoofd leegmaken.
Leuke filmpjes kijken op YT die me aan het lachen maken. Zoals deze: https://youtu.be/jW7EnJL9hLY Slaap lekker
Ik heb wel eens van die dagen dat ik om 10:00 's ochtends al denk: dit wordt helemaal niks meer vandaag, ik kap ermee. Dan zit echt achter elkaar alles tegen. Maarja, uitzitten maar en 's avonds vroeg naar bed. Niets aan te doen... Hoewel ik als ik daar tijd voor heb soms gewoon die ochtend alweer terug mijn bed in ga voor een uurtje.
Van die dagen ja.. zoals vandaag.. kids vervelend en de oudste wilde niet eten. ML heeft een stapavond met vrienden vanaf vanmiddag dus sta ik er alleen voor. Blij dat ik in bed lag totdat hij het nodig vond met een paar vrienden zojuist om 2u nog even binnen gebulderd moest worden om ze na een 3 kwartier weggewerkt te hebben en bij mij in bed te kruipen met de melding dat er nog 1 beneden op de bank ligt... jawel het kan nog erger! voorlopig lig ik dus naast een bezopen snurkende man naar het plafond te staren in afwachting hoelaat mn meiden wakker worden.. zucht.. Gelukkig komt dit nauwelijks voor hoor maar nu net op zon dag dat je de slaap ook goed kunt gebruiken. En morgen heb ik gen zak aan mijn man weet ik uit ervaring na een stapavond.. nog niet eens bedenkend wat ik morgenvroeg beneden aantref.
Klinkt als een gemiddelde dag hier Rond 10 uur begin ik Let it gooooo te neuriën en rond 15.30 galm ik met mijn kinderen keihard mee haha