Soms heb je van die dagen...

Discussie in 'De lounge' gestart door liefsvanmama, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Stel: alles zit vandaag tegen. De kinderen schieten niet op als ze naar school moeten, de ranja valt over je net gedweilde vloer en alles plakt, er blijkt dat je een dubbele afspraak hebt, je bent iets aan het maken maar álles eraan mislukt en het moet over, je krijgt een vervelende opmerking van iemand en iets wat jij zegt wordt door een ander verkeerd geïnterpreteerd. Kortom je hebt een rotdag.
    Wat doe jij dan om het nog een beetje door te komen?

Ik ga nu slapen en hopen dat morgen beter is 😏

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Snel naar bed en morgen weer een nieuwe en hopelijk (vast) betere dag! Dagen als jij beschrijft kunnen maar het best zo snel mogelijk over zijn. Ik probeer altijd nog wel even wat te ontspannen voordat ik naar bed ga, mijn hoofd leeg te maken anders wil het nog wel eens dat zon rotdag me nog uit mn slaap houdt ook

3. liefsvanmama

Ja inderdaad. Dat probeer ik bij deze 😁

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    's Avonds een grappige film kijken met wat lekkers erbij (al dan niet alcoholisch) en het doorpraten met mijn man. Daarna lekker slapen. Ik zeg maar altijd dat de volgende dag geheid beter is ;)

5. Amare

Amare Niet meer actief

Ik pak de hond mee, zet hem in de auto en ga vervolgens een lekker stuk lopen.
    Even het hoofd leegmaken.

6. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
  7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Jep gisteren zo'n dag. Ik ben vroeg naar bed gegaan :)

8. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    'S avonds even relaxen en op tijd n bed.

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb wel eens van die dagen dat ik om 10:00 's ochtends al denk: dit wordt helemaal niks meer vandaag, ik kap ermee. Dan zit echt achter elkaar alles tegen.
    Maarja, uitzitten maar en 's avonds vroeg naar bed. Niets aan te doen... Hoewel ik als ik daar tijd voor heb soms gewoon die ochtend alweer terug mijn bed in ga voor een uurtje.

10. liefsvanmama

Bedankt. Gister gelukkíg een betere dag ☺️

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    sporten, in bad, met mn man even verstoppertje spelen, wandelen met muziek op, slapen.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Van die dagen ja.. zoals vandaag..
    kids vervelend en de oudste wilde niet eten. ML heeft een stapavond met vrienden vanaf vanmiddag dus sta ik er alleen voor.
    Blij dat ik in bed lag totdat hij het nodig vond met een paar vrienden zojuist om 2u nog even binnen gebulderd moest worden om ze na een 3 kwartier weggewerkt te hebben en bij mij in bed te kruipen met de melding dat er nog 1 beneden op de bank ligt... jawel het kan nog erger!
    voorlopig lig ik dus naast een bezopen snurkende man naar het plafond te staren in afwachting hoelaat mn meiden wakker worden.. zucht..

Gelukkig komt dit nauwelijks voor hoor maar nu net op zon dag dat je de slaap ook goed kunt gebruiken. En morgen heb ik gen zak aan mijn man weet ik uit ervaring na een stapavond..
    nog niet eens bedenkend wat ik morgenvroeg beneden aantref.

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Klinkt als een gemiddelde dag hier :)

Rond 10 uur begin ik Let it gooooo te neuriën en rond 15.30 galm ik met mijn kinderen keihard mee haha

14. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Wat ik doe? Knuffelen met de poezen

Deel Deze Pagina