Sinds een paar dagen heb ik elke keer als ik iets koud of warm eet, een gevoelig plekje in steeds dezelfde kies. Het doet niet heel erg pijn maar het is wel een gevoelige steek zeg maar. Is dat een gaatje? Ik heb nog nooit eerder gastjes gehad dus ik weet niet hoe ik het kan herkennen.
Denk dat je dat het beste aan je tandarts kan vragen. Wij kunnen niet van achter een beeldscherm zeggen of je wel of geen gaatje hebt.
Ik had vorige maand een gaatje en ik had inderdaad precies dezelfde kwalen , zo kwam ik er achter Dus ik denk het wel , al ben ik geen tandarts en misschien zijn er nog wel 100 dingen die het kunnen zijn...
Kan ook teruggetrokken tandvlees of zo zijn. Als je tandhals bloot ligt, dan is dat ook heel gevoelig.
kan idd een gaatje zijn, of zoals gezegd teruggetrokken/gevoelig tandvlees.. Zou gewoon even langs de tandarts gaan
Bij mij was het toen wel een gaatje. Helaas veel te lang mee blijven lopen en veel ellende aan gehad. Zou maandag maar gelijk bellen!
Ik had precies hetzelfde, naar de tandarts gegaan en het bleek helemaal niks te zijn. Binnen een week of 3 was het ook weer weg.
Ik heb dit ook bij 1 kies. Heb bij die kies gevoelige tandhalzen of zoiets. Hij heeft er nu een of andere pasta op gesmeerd die die gevoeligheid zou moeten verminderen. Dus het hoeft niet per sé een gaatje te zijn.
Heb ik ook bij een paar kiezen. Geen gaatjes. Ik poets nu met tandpasta voor gevoelige tanden, gaat stukken beter!
Heb ik ook steeds bij warm eten bijv aardappelen. Een zenuw steek, volgens de tandarts zit er niks😐
Ik heb een gatenkaas in mijn mond dus een gaatje betekend niet zozeer pijn je kan ook heel veel gaatjes hebben zonder een hoopje pijn te hebben.. Gewoon even langs de tandarts, die kan er wat aan doen!