Bij wie spookt het in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 17 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Dat is heel bijzonder! Misschien toch echt je mam die je even gedag komt zeggen.
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Eigenlijk heel mooi!
    Ik ben in 2019 in totaal 3x geopereerd. Tijdens één van die momenten dat ik wakker werd uit de narcose, hoorde ik m’n vader zachtjes roepen: ‘wakker worden Iertje. Word maar maar wakker’
    Ik dacht ook dat ik hem zag zitten bij m’n voeteneinde. Zo bijzonder ❤️
     
    Zeebra, Marleen31, esklessebes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Ohh dat is ook heel mooi!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Vergeten te zeggen maar mijn vader is dus ook overleden. Alweer bijna 5 jaar geleden. Maar ik denk dat je dat wel snapte :)
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  5. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Allereerst wil ik zeggen dat ik iemand ben die echt met beide benen op de vloer staat en altijd een "normale" verklaring zoek voordat ik iets bovennatuurlijks de schuld geef.

    De eerste keer dat ik iets meegemaakt heb dat niet in mijn nuchtere Hollandse straatje past was toen mijn vader overleed. Ik woonde al in Griekenland, hij was al een tijdje ziek en opeens wist ik dat het afgelopen was. 5 minuten later belde mijn moeder om te vertellen dat hij overleden was.

    En toen ik een keer in een flatje alleen lag te slapen met de slaapkamerdeur dicht, werd er iets met een harde knal tegen de deur gegooid. Ik schrok me een ongeluk, dacht aan inbrekers, maar ging toch kijken. Een wekker die 2 meter verder zou moeten staan lag op de grond bij de deur. Er was niemand in huis en de buitendeur en ramen waren gewoon nog op slot.
    Hoe ik het ook draai of keer, ik kan er geen verklaring voor vinden.
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  6. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Heel raar die wekker! En waarom een wekker?! Zit daar een verhaal aan vast? Of gewoon een random voorwerp denk je?
     
  7. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Ik heb geen idee waarom het een wekker was of waarom het gebeurde. :$
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  8. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.611
    3.858
    113
    Ik heb zelf niet echt wat meegemaakt, maar in mijn vorige woning zat 1 van mijn katten regelmatig met grote ogen te krijsen naar 1 bepaalde hoek van de kamer. Maar wij konden daar echt niks zien of vinden.
    In onze huidige (nieuwbouw)woning heeft ze het nooit meer gedaan in de 10 jaar die ze er nog gewoond heeft.
     
    esklessebes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina