Hallo Vanmiddag weer bij de gynacoloog geweest en ook een vaginaal onderzoek gehad, door al redelijk veel voorwerk had ik al 2/3CM ontsluiting, verder heeft ze me ook meteen gestript (PIJN!!!!), nu al vanaf dat ik weg ben uit het ziekenhuis redelijk veel pijnlijke krampen & harde buiken!! Hopelijk zet het door! Bij wie heeft het strippen geholpen? En is die dag nog aan de gang gegaan? Ben namelijk heel benieuwd!! Liefss
Oe Ik ben ook net gestript heb 2cm nu en de bmm stond nog half. Heb verder nog weinig last ergens van dus ben benieuwd of het gaat werken. Zo niet doet mn verloskundige het morgen nog eens, was net in het ziekenhuis vanwege minder leven voelen en de vk daar heeft het gedaan. Maar daar was baby natuurlijk weer druk en bleek ik al een aantal stevige harde buiken te hebben vandaar dat ze even ging kijken hoe het ervoor stond. Succes!
Oe spannend! Ik ben gestript met 1 cm, hadden ook al een inleiding geplant.. Liep t ziekenhuis uit en kreeg harde buiken, savonds nog uitgegeten met harde buike.. toen ik thuis was begonnen de weeen! Hoop dat het doorzet en veel succes!
Hier weinig van gemerkt zowel van strippen zelf als van effect. Wel erge harde buiken en gerommel maar het zette helaas niet door had ook 3 cm ontsluiting ...succes.
Heb hier nog steeds krampen alleen t wordt niet echt pijnlijker ofzo! Wachten is echt verschrikkelijk hoop zo dat het doorzet
Had ook hetzelfde, gestript met 2-3 cm en daarna toen ik thuis was begon ik krampen te krijgen dus eigenlijk weeen. zelfde avond ben ik bevallen.
Ik ben pas gestript toen ik 2 cm ontsluiting en al 8 uur weeën had. Weeën werden heviger, maar ontsluiting vorderde niet...
Nee helaas hier ook niet wel rxtreem veel harde buiken (ook nu nog) dus hopelijk gaat t toch snel beginnen!!
Hier heeft het twee keer ook niet geholpen. Je gaat toch echt pas beginnen als het kindje er aan toe is.. Succes met afwachten!
Bij mijn dochter ben ik met 41 wkn gestript, bleek toen ook 2/3 cm ontsluiting en een volledig verweekte bmm te hebben. Helaas zonder resultaat. Met 41+2 wkn bleek ik al 5cm ontsluiting te hebben, zonder weeën, dus het had toch wel iets gedaan. Nogmaals gestript (al was er volgens de vk niet veel meer te strippen, het was meer 'de boel nog eens goed prikkelen'). De nacht die daarop volgde ben ik toen bevallen. Of dat door het strippen kwam is natuurlijk nooit te zeggen. Succes!
Ik had 4-5 cm ontsluiting door 8 weken voorweeen, gestript maar helaas niets, dus de volgende dag vliezen gebroken en voila binnen een paar uur een baby maar toen was ik wel dik 38 weken dat scheelt..
Mag ik vragen waarom ze bij 38 weken bij jou al de vliezen hebben gebroken? Ik ben nu precies 40 weken maar bij mij wordt daat toch pas met 41 weken na gekeken ookal ben ik medisch..
omdat ik al 8 weken met voorweeen liep (3-4 nachten van de week wakker liggen) ik heb ME/CVS dus als ik niet genoeg slaap word ik ziek en ons meiske was toch al 8 pond dus groot genoeg.