Ik lees op verschillende websites en op mm mama&zo app dat je meteen vanaf de bevruchting aan je borsten kan merken dat je zwanger bent. Ook lees ik dat je in/ vanaf week 8 kunt zien dat er iets gaande is met je borsten. Zoals de aderen die erover lopen en de tepels en tepelhof veranderen. Ik heb van dit alles geen ' last'. Hebben meer mensen dit? Dat je die klachten/ verandering niet hebt? Ik maak me namelijk steeds zorgrn dat wanneer ik kwaaltjes niet heb mijn zwangerschap dan misschien ook niet goed gaat. Heb nog geen echo gehad en weet dus niet of er een kloppend hartje in mn buik zit. Ik hoor graag jullie reacties
Bij mij lijken ze sinds deze week iets voller te worden, wel zijn ze al vanaf voor nod gevoelig... Maar verder is er bij mij ook niets geks te zien, dus dat hoeft nog helemaal niets te betekenen
ik heb eigenlijk nooit echt veranderingen aan mijn borsten gezien... ja na 20 weken ofzo zei mijn man op een gegeven moment dat ik een donkerdere tepelhof kreeg.. was mij zelf niet eens opgevallen... zelfs nu vind ik het nog niet echt verschil... ja ze zijn gegroeid... maar ook pas toen ik wat langer zwanger was...
Vorige zwangerschap totaal geen veranderingen, alleen wat pijnlijk in het begin. Nu al een dikke week pijnlijke tepels maar verder ook nog geen zichtbare veranderingen. Volgens mij is het echt bij iedereen verschillend en zou ik je echt niet te druk maken daarover.
Ik had wel vanaf dag 1 pijnlijke borsten, maar rare aders en veranderende tepelhoven pas ver na 12 weken, denk dat het niet zoveel zegt.
Niet druk over maken hoor. De zwangerschapsklachten zijn voor iedereen weer anders. De éên merkt wel iets aan z'n borsten en de ander niet de ene is wel misselijk de ander niet etc.
Bij mij waren ze alleen wat gevoeliger als je er in kneep. Dat verdween overigens ook snel genoeg weer. Ieder lichaam is anders, maak je geen zorgen als je bepaalde klachten die 'het meest' voorkomen niet hebt! Geniet er juist van!
Bij mij zagen ze er uit als wanneer ik ongesteld moet worden. Wat voller, maar geen aders, nog geen donker tepelhof... Dat kwam een paar weken geleden pas. So don't worry, het komt allemaal nog.