Hallo Allemaal, Ik ben inmiddels bijna 37 weken zwanger en hebben vorige week te horen gekregen dat onze kereltje in stuit ligt! We konden kiezen voor een draaipoging maar dit vonden wij alebei geen prettig idee... Nu hebben we een datum gepland voor een ks maar hij kan zich natuurlijk nog altijd draaien uit zichzelf. Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee wanneer draaide je kindje nog om en kan ik er zelf nog iets aan doen behalve moxa therapie (heb ik gedaan) en die draaipoging? Hoor het graag want wil het liefst volgens de natuurlijke weg maar mocht dit niet lukken dan leg ik mij hier bij neer en wordt het een ks Groetjes Klungel
Hee meid, weet niet of je hier iets aan hebt maar een vriendin van mij had ook dat haar kindje in stuit lag. maar de dag voor de ks voelde ze haar gewoon draaien dus heeft ze gelijk de gyn gebeld en kon ze komen. Kindje was idd gedraaid en d'r weeën begonnen die zelfde avond al ze is dus gewoon op de natuurlijke manier bevallen.!! Dus het kan altijd nog... Sterkte!
Thx voor de reactie, heeft jouw zus er zelf nog iets aan kunnen doen? Ik praat maar tegen hem en zeg dat ie moet draaien en een beetje mijn buik masseren enz.... Nog tips en ervaringen?? Groetjes Klungel
Hee, mijn uk ligt al sinds forever in een stuit. Ik heb dit allemaal geprobeerd: oefeningen van About Spinning Babies (is wel in het engels), verder Op je handen gaan staan in het zwembad muziek afspelen/licht ter hoogte van je schaambot Iets kouds boven aan je buik leggen. tot nu toe is ze erg koppig en ligt nog steeds met haar hoofd tegen mijn maag. Ik heb besloten wel een draaipoging te doen, ik mag met 37 , 1 weken heen. Vind het wel doodeng hoor, maar ben nog banger voor een ks. Succes, hoop dat het jou wel helpt.
Hoi, weet eigenlijk niet of ze er wat aan gedaan heeft volgens mij niet... want ze had d'r eigen uiteindelijk ook al helemaal op die ks ingesteld... dus sorry geen tips!! sterkte!!