Hallo Allen, ik dacht, ik ga ook maar eens bij zo'n forum altijd handig, en ook anoniem is wel prettig, aangezien ik voor m'n familie/vrienden alles zo lang mogelijk geheim wil houden. (gewoon omdat het toch iets van ons is). m'n man en ik zijn dus sinds augustus aan 't proberen om zwanger te worden. en stiekem hopen we dat dit niet te lang duurt, anderzijds proberen we, of eigenlijk ik er niet te veel druk op te leggen, als is iedere maand wel spannend als het weer op menstruatie aan komt. komende week is 't dan ook weer zover...al weer voor de 3e keer dat ik mag menstrueren als 't zwanger worden niet gelukt is. ik hoop hier goede tips tegen te komen, mocht ik zwanger worden, en m'n ei kwijt te kunnen over de kleine perikelen rondom dit onderwerp! groetjes, Cat.
Hey Cat Allereerst van harte welkom op dit forum. Altijd fijn om je verhaal of vragen hier kwijt te kunnen! Zoek naar de onderwerpen die je wilt weten en anders stel je eigen vraag.. Hoop dat je er veel aan hebt...of beter nog dat je heel dit forum eigenlijk niet nodig hebt omdat je meteen aantelt! Liefs Lily
Welkom cat, Ik heb hier al heel veel leuke maar ook wijze tips opgedaan! Heel veel succes met zwanger worden!
Hoi Cat, Ik ben ook net een dag nieuw hier en denk er net zo over als jij! Wij zijn sinds juli aan de slag gegaan en ik heb heel erg de behoefte om er toch over te praten. Net als jij wil ik er geen druk op leggen. Maar ergens heel stiekum is het elke keer weer een enorme teleurstelling om weer ongi te zijn! Heel veel succes ook!
Meiden, dank jullie wel! En wat een mooie worodspeling inderdaad zeg. ook ik moest er hard om lachen toen ik het las. Tuurlijk hoop ik voor jullie allemaal ook dat jullie snel zwanger zijn! Jullie zitten allemaal aan het eind van de cyclus, het testen kan bijna beginnen!
Hoi Cat, we lopen dan gelijk wij zijn ook sinds aug bezig en als ik volgende week ongi wordt dan is dat ook mijn derde ongi na het stoppen mat de pil, ik hoop voor ons biede(allen)dat we het niet gaan worden deze maand en dat we een geweldig nieuws krijgen een deze dgn. Wanneer kan je testen? Liefs melissa
hoi Cat en Melissa, Mijn man en ik zijn ook vanaf augustus aan het proberen...nu dus ook derde ronde. Ben nu 3 dagen overtijd en ga volgende week nog een keer testen, tot nu toe alle testen negatief. Ik hoop voor ieder dat ze snel positief testen! groetjes, Elena
hey allemaal, bedankt voor jullie reacties! gniffel, dat Ei inderdaad, had ik zelf nog niet aan gedacht! als ik morgen niet ongesteld ben, dan test ik morgenochtend dus. vaak heb ik de avond van te voren hoofdpijn of een rommelende buik. en vanavond is het dat laatste, dus waarschijnlijk hoef ik morgen uberhaupt niet te testen ik ben over het algemeen altijd vrij regelmatig ongesteld...dusj...we zien wel. en jullie horen nog van me, mocht het zo ver zijn. (het zou ook de eerste keer zijn overigens dat ik écht test zal ik maar zeggen dus das ook wel geinig...maar nu heb ik al weer plezier van te voren terwijl ik morgen nog moet afwachten! haha) nou tot forums, groet, Cat