Felle steken in vagina

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tinkerbell81, Nov 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Oei sinds vorige week, en steeds vaker nu, krijg ik tijdens t lopen (heel gek als ik niks doe geen last van), ineens hele felle steken in mijn vagina...?

Komt mij helemaal niet bekend voor van de vorige twee zwangerschappen...het is een scherpe pijn en duurt maar even twee tellen...soms paar x achter elkaar...

indalen lijkt me stug, want hij/zij is nog niet ingedaald , ligt al wel met hoofdje naar beneden...bij mijn zoontje ook nooit wat van het indalen gevoeld en mijn dochtertje is pas bij de bevalling ingedaald...

iemand een idee?

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier precies zo.. Scherpe steken.
    Vk zegt dat het wel indalingspijn is...

3. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    toch wel? omdat het alleen bij lopen is?niet als ik rust of stilzit oid? gek joh nooit gevoeld nog hihi....wat kan een derde zwangerschap toch soms weer als een eerste voelen hihi

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Volgns de gynaecoloog 100% zeker indalingsween
    Ik had/heb het ook en de kleine is aan het indalen voelde de gyn ook

5. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Had ik ook op dat termijn bij mijn dochter. Zijn zeker indalingweeen weeën. Juist omdat de baby nog niet vast ligt. Ik had het vaak met de hond uitlaten. Moest dan echt ff stil gaan staan.

6. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ok toch wel dus hihi had k niet vevwacht omdat hij/zij vorige week nog niet ingedaald was..ben benieuwd aankomende vrijdag weer naar vk, of ie dan al vast ligt..
    gek dat ze t indalingsweeen noemen, vind t niet lijken op weeen...eerder indalingssteken dan ofzo...:)

7. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ja precies haha, lijkt idd helemaal niet op weeën.

8. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ja indalingssteken hihi
    Al weet ik niet hoe weeen voelen maar volgesmij anders dan dit
    Ik stond zaterdag in de winkel had ik ook opeens die steken, moest echt even in een rek knijpen want deederg zeer

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    ja hier ook gehad tegen de 35 weken aan, duurt maar 1 of 2 dagen maximaal zei mn vk. Doet inderdaad goed zeer, net een mes wat er in gestoken wordt, had er zelf gewoon zweethanden van! Was hier ook alleen tijdens het lopen, en met name de grotere stappen... brrr... nu nergens last meer van, loop eigenlijk veel beter dan 3 weken terug, toen liep ik echt in slow-motion met kleine pasjes :)

Het was echt het indalen van de baby, die ligt nu helemaal met het hoofdje vast in het bekken, gek idee hoor, lijkt mij persoonlijk niet fijn...

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier paar dagen geleden, weeenachtige menstruatie pijn wat doortrekt naar liezen gehad. En daarnaast ook flinke steken in de vagina, vooral met bukken, lopen, maar zo af en toe ook in rust.

Verder voel ik verschil met lopen, het is zwaarder van onder, staat soort van druk op.

Dus ben er van overtuigds dat ons meisje ook al is ingedaald.

Zij is dan de snelste van de 4 :D

Mijn oudste was zo rond 33 weken ingedaald, middelste pas tijdens bevalling en jongste zo rond 36 weken.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mij was het toch echt van indalen vorige week.
    Ze ligt nog niet vast maar ze was er wel mee bezig volgens de vk.

Share This Page