Bij wie was het in één keer raak?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanne152, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Bij ons was het ook meteen raak. Wel moet ik zeggen dat ik al een poos de pil niet meer slikte ;)

2. pricilla

pricilla Actief lid

21 nov 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    van mijn dochter was het met de 3e ronde raak.
    voor een 2e kindje gaan we nu proberen

3. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    Bij ons gelijk de eerste ronde zwanger (na condoom gebruik) raak

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb bij de eerste pilstrip afgemaakt, daarna keurig onttrekkingsbloeding en daarna zwanger, dus ronde 1 raak.
    Bij mijn tweede (condoom) namen we impulsief midden in de cyclus besluit om er voor te gaan, 3 weken later had ik positieve test in handen, dus ook ronde 1.
    Eerlijk gezegd vond ik dat beide keren best heftig, voelde me ook erg overvallen dat er meteen (zo snel na beslissing) geen weg meer terug was. Vooral bij de eerste had ik dat heel sterk.

Nu net in jan 2012 ongepland zwanger bij spiraal (helaas miskraam), tegen alle 'regeltjes' in. Ook heel heftig natuurlijk.

Dus wij lijken toch erg vruchtbaar te zijn :cool:.

Succes met afwachten!

5. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij wat Kache zegt!

Hier per 1 januari de knoop doorgehakt om ervoor te gaan en zie mn banner. Ik snap dat ik er erg blij mee moet zijn,... maar op het moment voel ik me inderdaad erg "overvallen".

Nog druk bezig met het wenproces, maar het kan dus in één ronde, blijkbaar....

Maar geloof (en lees) inmiddels wel dat dat uitzondering is :$.

6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoi Sanne!

Ook ik ben één van de gelukkigen bij wie het in 1x raak was. Moet wel zeggen dat ik al in december 2009 gestopt was met de pil vanwege bijwerkingen. Maar afgelopen december 1e poging. We hebben zelfs maar 1x sex gehad!! Op 25 december om 18:30 uur eerste positieve ovulatietest (dus eisprong moet binnen 24-36 uur plaatsvinden) en op 26 december dus die ene keer sex. En meneertje heeft in 1x raak geschoten, want op 7 januari een positieve test :D.

Hopelijk heb je direct een goede normale cyclus en is het ook bij jou gewoon raak! Ik duim voor je. Succes met wachten tot vrijdag! Laat je het weten?

Groetjes!

7. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier alle 3de keren in1 x raak.

8. iellie

iellie Niet meer actief

Lucky ladies! Ik zou me er niet op vastpinnen. Het heeft te maken met zoveel factoren! Ik zit inmiddels in ronde 14 (of 15, ik weet t niet meer;)) en wacht nog steeds op het wonder. Gewoon wat minder vruchtbaar of minder geluk. Tja.. Het komt vanzelf. :) En de 1e paar maanden is het idnerdaad spannend, daarna wordt het vanzelf iets minder. :)
    Good luck!

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier ook de 1e ronde raak:D. Wel al een poos ervoor gestopt met de pil. Dit omdat ik niet wilde dat wanneer ik er uiteindelijk klaar voor zou zijn ik nog zou moeten wachten door het ontpillen.

2 vriendinnen van mij ook al! En ik hoor het ook van diverse collega's dus komt best vaak voor, maar ook dat het niet lukt komt erg vaak voor. Ook weer twee vrienden stellen en een aantal collega's... Tja, de natuur, daar kun je niets van zeggen!

10. Delta

Delta Niet meer actief

hier ronde 9 raak !

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gebeurt regelmatig wat ik hier zie dat meiden in de 1e ronde zwanger zijn... ik duim voor je!

Ik mocht jammer genoeg niet bij die gelukkigen horen, nu in ronde 32.

12. MichMar

MichMar Niet meer actief

13 oktober laatste pil geslikt. Daarna uiteraard een ontrekkingsbloeding.
    17 november een menstruatie van 4 dagen.
    17 november is voor ons de datum die wij mogen invullen als eerste dag zwangerschap :)
    Oftewel tweede rond raak (14 jaar aan de pil geweest)

13. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    hier nu ronde 29 en nog staads niks..

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

12 januari mirena eruit, zondag eisprong gehad. Dus nu afwachten voor mij...

15. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hier ook ronde 1 raak. Helaas een miskraam geworden maar toen ook weer meteen zwanger. Ik besef me ook echt dat dit heel erg bijzonder is.

mijn moeder was bij ons 4en ook meteen zwanger en mijn zus was ook meteen zwanger.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja hier 2 keer, de eerste keer meteen na het stoppen met de pil zwanger, en de tweede keer meteen nadat we de rubbers aan de kant gegooid hadden.

Voor mijn eerste zwangerschap hebben we wel vrij regelmatig 'geklust' (vreselijk woord), om de dag zo ongeveer, maar bij deze zwangerschap is het alleen 2 keer rond mijn eisprong gebeurd en dus weer meteen gelukt. Heel bijzonder!

Mijn moeder is overigens ook 2 keer in 1 keer zwanger geraakt.

17. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil.

Zorg ervoor dat je veel afleiding hebt. Stort je lekker op je werk en ga lekker uit met vriendinnen etc. Probeer zo weinig mogelijk met het zwanger worden bezig te zijn. ( dit is heel lastig, ik weet het!) Je lichaam is zo gevoelig voor spanningen en stress...

Heel veel plezier en succes met het zwanger worden! Het is zo'n prachtig wonder om mee te maken! ;)

18. Astrid1980

Astrid1980 Nieuw lid

31 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had erg veel geluk, af en toe schaam ik me ervoor....
    4 november 2011 is in de ochtend mijn spiraal verwijderd en die avond is het gebeurd.......
    Ben nu 14 weken en 1 dag zwanger:)
    Ik heb heel veel geluk besef ik me weer iedre dag!

19. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Bij ons ook de eerste ronde raak.. helaas een mk geworden en meteen na de mk weer zwanger!! :) we waren nog verdrietig van onze miskraam, precies 3weken, 5dagen erna testte we weer positief en we d8en eerst dat het nog van de mk was, maar het was gewoonweg weer een nieuwe zwangerschap!

20. Meara

Meara Niet meer actief

1ste in een keer.
    2de ook werd een vmk
    3de ook in een keer.

Het kan dus echt

Deel Deze Pagina