Hier ook in 1 keer raak bij de eerste zwangerschap. Dat werd een miskraam, daarna pas na 3 rondes en helaas weer een miskraam. En toen heb ik voor mijn gevoel echt 'lang' moeten wachten, 9de ronde pas weer raak maar dit keer gaat het gelukkig goed. Achteraf gezien is het allemaal niet erg lang, maar die periode begreep ik er echt niks van.
Ja, hier al enkele dagen na het verwijderen van de Mirena spiraal zwanger. Nog voor een eerste menstruatie (die had ik niet bij de Mirena, dus had ook geen benul van mijn cyclus). Is dat ronde 1 of 0 . Helaas werd het een vmk. Toen één eisprong niet zwanger geworden en vervolgens een dubbele eisprong en een kleine negen maanden later een tweeling! Mijn ouders waren ook altijd (4x) direct in ronde 1 zwanger, maar mijn moeder heeft ook twee mk's gehad.
1e keer: 1e ronde (helaas mk) 2e keer: 1e ronde 3e keer: 1e ronde Voel me enorm bevoorrecht dat het iedere keer zo snel gaat.
Na het verwijderen van de nuvaring moest ik wachten op mijn este ongesteldheid. Die kwam dus niet, bleek binnen 4 weken zwanger . Voel me super bevoorrecht, aangezien m'n zus vruchtbaarheidsbehandelingen moest ondergaan.
Eerste keer: 2e ronde (6 mnd na laatste pilstrip, eerst andere AC gebruikt) Tweede keer: 1e ronde (in de tussentijd condooms gebruikt, dus geen pil)
Het kan, dat bewijzen de berichten hierboven wel! Helaas moesten wij 23 rondes wachten maar heb nu wel een prachtjongen! Succes!
Bij ons ook alle keren gelijk raak. We hebben deze keer maar 1 keer sex (onveilig) gehad. Ik dacht dat ik nog niet in mijn vruchtbare periode zat, want we lette toch niet op. Maar blijkbaar was het dus wel zo. Was ook een verrassing dus, maar zeer welkom.
1e zwangerschap: 1e ronde 2e zwangerschap: 1e ronde (miskraam) 3e zwangerschap: 1e ronde Het kan dus wel degelijk!
1e kindje kwam onverwachts maar wel van 1x sex 2e kindje was ook 1e ronde 3e kindje was 3e ronde duurde een half jaar
Bij de eerste was ik gelijk de eerste ronde zwanger... Bij de tweede werd mn spiraal verwijderd en die zelfde avond ben ik zwanger geraakt, was namelijk precies 9 maanden later uitgerekend. Nu zijn we al bijna 3 jaar bezig voor een derde, en dat wou maar niet, dus intussen zijn we in de mmm beland, en hebben we net onze eerste ICSI behandeling achter de rug. Nou ja achter de rug, ik zit in mn laatste wachtweek...