Bij wie was het ineens goed zonder miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deke, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier nu zwanger van nr 2, en allebei meteen goed!

Bij nr 1 in ronde 2 raak (na 14 jr pil)
    en bij nr 2 1e ronde raak (na 6 mnd spiraal, 3 mnd pil)

2. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Alweer bijzonder veel reacties! Ik w elke dag blijer hihi :)

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hier drie keer ineens goed, de eerste twee waren ook redelijk snel verwekt ;) En de derde deed daar wat langer over maar bleef gelijk goed zitten daarbinnen en mag er nu bijna uit!
    Het kan zeker wel maar ik denk dat er meer gepraat wordt over problemen dan over dingen die goed gaan, dat is toch altijd zo?

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij ons was het de eerste vrijpartij zonder condoom raak. ongelooflijk..

een kennis van mij heeft het 2x gepresteerd, beide keren direct zwanger.

5. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Eind maart gestopt met de pil en in april al zwanger en het is nog steeds goed! 1e kindje overigens ook.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben er best lang over moeten doen om zwanger te raken.
    Maar gelukkig heb ik geen miskraam gehad, en is mijn zwangerschap ontzettend goed verlopen.

7. Dejah

Dejah Lid

23 feb 2009
    51
    1
    0
    Beveiligingsbeambte
    Den Haag
    Hai, bij mij is het beide keren gelijk goed gegaan. Bij mijn zoon zelfs door de pil heen en nu de eerste ronde gelijk raak.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    De eerste keer overtijd door zenuwen of toch geen goede innestelling... Uiteindelijk binnen 6 weken na beslissing dat we kids willen hebben rondrennen en dat ging meteen goed, geen complicaties tot dusver (21 weken verder) geen complicaties. (Heb na het zien van een streepje eigenlijk ook geen zorgen gemaakt over een miskraam... na het zien van het hartje helemaal niet meer).

9. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    In ronde 2 zwanger en ondanks beetjes bloedverlies in weken 5-8 is alles helemaal goed!

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Heerlijk al die succesverhalen!!!
    Valt me op dat er zoveel vrouwen in 1 keer zwanger zijn geraakt!!
    Hier heeft het helaas 3 jaar geduurd. Ben zwanger door iui. WEet eigenlijk niet of de kans op miskraam hierdoor groter is??
    Nou ja.........houdt me vast aan het feit dat het in 90% goed gaat!;)

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pfff bedankt voor dit topic! Bij de februarimama's hebben we al van 13 meiden afscheid moeten nemen, en elke keer is het verdriet voor de ander, maar ook een beetje schrik voor jezelf :(

In mijn familie iig geen miskramen volgens mij. Niet van moeders kant, bij oma vaderskant 1, maar die heeft er ACHT gezond op aarde gezet!

Hier ook vroeg raak, ronde 3, maar 2e als je meerekent dat ik in ronde 1 nog ondergewicht had. Daar is nu geen sprake meer van :)

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind het fijn dat er ook eens z,n topic is. Ik maak me ook ongelofelijk veel zorgen of het wel goed zit,groeit en het hartje klopt. Tot op heden nog geen bloedverlies gehad o.i.d.

Bij ons was het ondanks me onregelmatige cyclussen ook de eerste keer raak.

Volgende week een echo dan kunnen we het eindelijk met eigen ogen zien

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mijn eerste zwangerschap ging alles in 1x goed 2e zwangerschap een mk en nu de 3e weer alles helemaal goed.

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Met ronde 7 ben ik zwanger geworden en was meteen goed..en nu heb ik haar alweer 2 weken..:D

15. Dian 88

Dian 88 Lid

8 mrt 2008
    10
    0
    0
    Ik was na 3 maanden zwanger en heb nu een gezonde dochter van alweer 8 maanden. Onzeker blijf je toch in de eerste maanden van je zwangerschap.

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik was op mijn 33e in de eerste ronde zwanger en 9 maanden later bevallen van een kerngezonde dochter! Maar die onzekerheid blijft...zeker in de eerste tijd. Ik was de eerste 12 weken heel onzeker, toen na de eerste echo blij dat het hartje klopte en de afmetingen goed waren, toen bij de 20 weken echo weer blij dat alles in orde was en daarna maakte ik me weer zorgen of alles wel goed zou gaan....tja...als je maar geniet van je zwangerschap, dat je je zorgen maakt is, als het niet uit de hand loopt, volgens mij heel normaal!!

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Bij mijn eerste zwangerschap is het door een auto-ongeluk (wordt er nog boos van) uitgelopen op een mk. Daarna zwanger van een inmiddels 3 maand oude meid en heb daar nooit geen last of kwaaltjes van gehad tijdens de zwangerschap.

18. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Teigetje, ook jij niks van kwaaltjes? Ik ook niet en vraag mij af of dat kwaad kan maar blijkbaar niet?!

Ik kan juist zo vlagen van misselijkheid en moeheid krijgen. En zo wel wat zinderingen in mijn linkerhelft van men buik. Verder niks.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik denk eerlijk gezegt dat het véél vaker goed dan fout gaat maar omdat er zoveel vrouwen zitten hier dat het zo opvalt. Het is natuurlijk ook zo dat 'slechte' verhalen veel meer opvallen dan goede en helemaal als je net zwanger bent of als het zo 1,2,3 niet lukt. Ik heb het zelf ook gehad en toen ik net zwanger was ook angstvallig de mk-topics vermeden.
    Bij mij is tot nu toe alles goed gegaan en ben daar heel dankbaar voor.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.027
    113
    Bij de eerste de eerste ronde raak en is een keer goed gegaan, nu een gezonde zoon van bijna 22 maand.

Bij de tweede in de 3e ronde raak en tot nu toe lijkt alles goed te verlopen.

Deel Deze Pagina