Deke: Nee, helemaal geen gekke dingen, zelfs geen vermoeidheid, ook niet aan het einde van de zwangerschap. Wel heb ik een ontzettende bewegelijke baby in de buik gehad, (de voetjes kwamen bijna de buik uit ) dat was dan wel wat minder hihihi...
Oh wat fijn. Zo een klein bolleke nog proficiat hoor! Kan het kwaad dat ik zo een trekkerig gevoel heb aan de linkerhelft van mijn buik meer naar het schaambot toe? Niet echt pijn maar wel wat last. Liefs Deke
Deke, is normaal. Heb ik heelveel gehad in de zesde week (jouw week) en later ook weer (gisteren ook weer). Het heeft met het oprekken en groeien van je baarmoeder te maken. Geen zorgen.
Dankjewel Evenstar! Misschien moet ik ook geen al te spannende broeken meer dragen, want dat geeft zo een drukkend gevoel op mijn buik. Bedankt voor de bemoedigende woorden!
Ja, zelfde hier, ik had gisteren weer de beruchte strakke broek aan en had weer angst dat het mis was! Echt belangrijk hoor, lekker een beetje lossere kleding. Voor je eigen gemoedsrust. Spannend he, die eerste maanden... van mij mogen ze voorbij vliegen.
Hier voorafgaand aan de zwangerschap 9 maanden niet ongesteld geweest, gyn kon geen oorzaak vinden. In afwachting van ongesteldheid maar maandelijks een testje gedaan; en zwanger eind maart! Mijn allereerste zwangerschap, en lijkt nog steeds goed te gaan! Mijn moeder heeft trouwens 2 kinderen en geen miskramen gehad Ik snap je bezorgdheid wel, het lijkt tegenwoordig echt zoveel voor te komen, iedereen in omgeving lijkt wel een miskraam gehad te hebben, echt erg verdrietig
ik heb niet alles gelezen, maar ik wilde even zeggen dat ik ook bij de eerste gelijk zwanger was zonder miskraam vantevoren. Ook tussentijds geen miskraam en zonder problemen zwanger van nr 2. Dat kan prima hoor, maar inderdaad hoor je het niet zoveel en hoor je vooral de verhalen waarbij het een keer mis is gegaan. Bij een heleboel gaat het gewoon zonder miskraam goed overigens. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! En inderdaad, lekker comfortabele broeken aan
Bij mij was heet bij de eerste met 3 maanden raak en alles goed en nu bij de tweede de 1e ronde raak en alles gaat prima!
Tweede keer zwanger, nooit een mk gehad. (sterker verhaal: mijn moeder heeft 9 kinderen gekregen, en nooit een mk gehad - ik hoop dat dat in de familie zit!!)
Ik slikte de pil, en had 'm ook nog eens een extra maand doorgeslikt omdat ik op vakantie ging; toen ik thuis kwam en m'n ongesteldheid nog steeds uit bleef deed ik een test, en ja hoor: hartstikke positief! Mijn mannetje heeft er gelukkig niets aan overgehouden, daar was ik echt heel erg bang voor.. Maar goed, bij mij ging alles dus ook de eerste keer helemaal perfect!
Met mij!! Ben door de pil heen zwanger geraakt, en ons kindje is gezond voor zover ze konden zien bij de 20 weken echo!!