bij wie was het negatief en bij wie positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarmar, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarmar

Sarmar Lid

13 jan 2009
    54
    0
    0
    Hey meiden ik had maandag ongesteld moeten worden gelijk in de ochtend getest en vet negatief nu nog steeds niet ongesteld erg vervelend heb wel AF en TOe van die steekjes en veel wit afscheiding.. pff wie had dit ook? en bij wie was het negatief en bij wie positief?

heel veel liefs

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoi Sarmar,

Ik heb ook last van die steekjes en witvloed en nog wat andere kwaaltjes, en ben inmiddels 20 dagen overtijd... En nogsteeds geen duidelijkheid of ik nou zwanger ben of niet.. Ik zie wel hele lichte streepjes, maar m'n vriend ziet alleen de dikke controlestreep, dus het blijft onduidelijk! Zondag ga ik een CB digi doen voor wat meer duidelijkheid :)

Liefs!

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ken iemand die was drie maanden overtijd testen bij de ha enzo gedaan allemaal negatief maar ma drie maand teste ze toch posi er was ze drie maand zwanger dus meiden het kan succes

liefs

4. happymama

happymama Niet meer actief

jezus ! 20 dagen ?
    miss een bloed testje bij ha of heb je dat al laten doen ?

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, 21 inmiddels ;) Ik ga zondag nog een CB digi doen, die met indicator, en als die nog niks aangeeft ga ik dinsdag naar de HA.. Heb wel heel erg het idee dat het raak is, en m'n temp was vanmorgen ook weer gestegen :p Maargoed, tis nog even paar daagjes afwachten..

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Succes zondag Saz! Hoop echt dat je dan eindelijk wat duidelijkheid hebt..pff het wachten wordt nou wel erg lang he!

7. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hoi Sarmar,

Ik ben vandaag 14 dagen overtijd en herken je klachten. Bij mij zijn de steken in de buik er nog wel, maar de afscheiding is minder geworden, maar wel ontzettend veel last van gehad. Het stroomde er zomaar uit! Alleen de testen blijven negatief...

Deel Deze Pagina