Welke symptomen had je of wat voelde je toen je positief testte ? Ben zo benieuwd !!! Groetjes mirandje81
Bij beide kinderen eigenlijk niks. Alleen wat menstruatiepijn maar die heb je ook als je ongesteld wordt
Gevoel alsof ik zwaar ongesteld ging worden (krampen en rugpijn) en erg moe. De andere symptomen begonnen pas een paar weken na NOD.
ik had ook vrijwel niets... gevoel dat ik ongesteld ging worden wel ja... echt zo'n typische buikpijn. Beetje meer witte afscheiding dan normaal ook. Idd bij mij ook meeste symptomen ver na NOD. Succes meid! Ben je aant wachten op je NOD?
Het enige wat afweek van mijn normale kwaaltjes voor nod waren de steken in mijn liezen en vooral als ik liep. Heb dit 1 dag gehad (nod dag)
Op een grote mooie volle boezem na geen symptomen. Kwam er ook vrij laat achter dat ik zwanger was (11.3 weken).
Bij beide positieve testen had ik voor NOD last van: meer afscheiding steekjes liezen kaak op slot hond stonk ineens lage rugpijn MOE! koud hebben soms beetje misselijk gevoel Laat ik 6 van deze 8 kwaaltjes nu ook hebben *geduld*
Niets anders dan het uitblijven van mijn menstruatie. Pas ná de positieve test begon ik dingen te voelen. Of in elk geval op te merken
Ik merkte het bij deze zwangerschap aan een paar dingen. Ik had het steeds koud, terwijl ik helemaal geen koukleum ben, ook was ik echt misselijk (tegen overgeven aan) en had ik gevoelige tepels. Toen ging er een belletje rinkelen...
Ik had een raar gevoel in mijn maag... Die leek zo constant leeg te zijn en men darmen deden anders... Zo anders voelde ik mij dat ik wel echt zeker wist dat ik zwanger was!
Bij beide zwangerschappen voor nod: Innestelingsbloeding op 7/8 dpo Soort steken/zeurend gevoel in mijn liezen
Het enige wat ik merkte voor mijn nod is dat ik al een week voor nod een zeurderig gevoel had in mijn bm... Echt klachtjes en kwaaltjes kreeg ik pas na 6 weken
Ik kon moeilijk slapen, heel vroeg wakker zijn, erg moe, s'avobds misselijk, moeilijk naar de wc, veel dunne witte afscheiding en veel pukkels dat was een week voor nod.. En voelde gewoon dat ik zwanger was..
Spannend ik zit te wachten op me nod heb nog niet echt symptomen of kwaaltjes wat leuk om jullie ervaringen te lezen dat helpt. Groetjes xxx
Ik wist al voor mijn NOD dat ik zwanger was: - buikpijn van de ovulatie bleef aan - meer plassen (2 dagen voor NOD) - ongekende vermoeidheid (2 dagen voor NOD) - had het erg warm
Bij mij is alleen me linkerborst wat gevoelig , had ergister en gister het idee dat een beetje trekkend gevoel boven de schaamstreek had maar kan ook inbeelding zijn , nog paar dagen dan nod dus afwachten. Xx