We hebben er bij onze dochter ruim 6 jaar over gedaan toen we haar eindelijk mochten krijgen. Nu zijn willen we graag een 2e kindje en zijn nu net begonnen met ovulatietesten. vorige week zondag 7 okt. een knalpositieve test gehad, en nu begint het menstruatiegevoel en gevoelige borsten al. helaas heb ik dat vaker vlak voordat ik ongesteld moet worden. wie heeft die symtomen ook altijd en was toen toch zwanger. vind het nu wel weer spannend worden. maar zal nog een week geduld moeten hebben om te testen.
Hoi Janet34! Heb ik ook die menstruatiegevoel hoor nu wel een heel stuk minder maar in week 5 en 6 heel erg! Heb een echo gehad en alles was goed! Probeer je geen zorgen te maken lekker genieten! Gefeliciteerd
Ik kreeg ook meestal gevoelige borsten voordat ik ongi ging worden. Toen ik zwanger bleek kwamen bij mij die symptomen pas nadat ik wist dat ik zwanger was. Bewust ook niet op gaan letten omdat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ben je al langer gestopt met de pil? Ik had namelijk de eerste maand echt MEGA pijn aan mijn borsten en dan vooral de tepels..ik dacht 1000% zeker te zijn dat ik zwanger was. Ook een tussenbloeding gehad toen. Helaas kwam het door het ontpillen. Succes meid!
Oké,ik lees de reactie van sammy en volgens mij heeft iemand het verkeerd begrepen! Hahaha Was het een knal positieve ovulatie test of zwangerschap test??
toen ik stopte met de pil duurde het vreselijk lang voordat ik weer regelmatig was. dus na de geboorte van mijn dochter ben ik uit voorzorg niet meer aan de pil gegaan. dochter is nu 5 dus ontpillen kan het niet zijn. ben er idd ook erg mee bekend dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden.
Dus je bent niet meer aan de pil geweest..dus kan het inderdaad geen ontpillen zijn. Maar eerlijk gezegt lijkt het me sterk dat je nu al symptomen hebt na 5dg. Maar zeg nooit nooit natuurlijk!! Nu zou ongeveer de innesteling plaats vinden. Volgend weekend zou je kunnen testen. Succes!!
irritant is dat ik vaak ongeveer een week voor de menstruatie allerlei vage klachten heb die zowel op menstruatie als op zwangerschap kunnen duiden. nou ja we kunnen alleen maar hopen en afwachten
Ik had ook menstruatie pijn, ongeveer 1,5 week voor ik ongesteld zou worden. Vond het vreemd, want heb een onregelmatige cyclus maar had wel altijd dat ik rond de 40 dagen zat! Zat toen pas op dag 31. Had totaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn deze rond, maar toch maar een testje gedaan. En gelijk een knal test! Bleek al 4-5 weken zwanger te zijn!
Gevoelige borsten heb ik nooit gehad voor mijn menstruatie en ook niet toen ik zwanger bleek. Maar: ik had absoluut ongesteldheidsbuikpijn! Wilde dan ook niet geloven dat ik zwanger was, hihihi.