Geen puistjes op mijn voorhoofd, heb ik anders wel altijd als ik ongesteld wordt. Obstipatie. Heb ik wel last van als ik ongesteld ben, maar niet als ik het nog moet worden.
Ik had al 1,5e week last van ongesteldheidskrampjes. Normaal gesproken komt het bloedverlies binnen een dag als de kramp begint maar nu bleef het weg. Verder erg moe en ik sliep slecht. Nu nog steeds weinig kwaaltjes. Af en toe steken in m'n borsten en ik moet héél veel plassen!
ik had geen symptomen toen ik net zwanger raakte! het enige was dat ik niet ongi werd en daarvan heb ik een test gedaan die posi was
Ik had ook nergens last van, dacht dat het een verloren maand was zelfs vandaar pas getest na een week overtijd en een positieve test Ben nu zo'n 7 weken en ben alleen moe wat last van me darmen en soms mijn humeur hahaha. Gr. DanBien
Beetje hoofdpijn 28e cyclusdag dan 15e nod als langere cyclus heb dan later me nod. Verder voel ik niet veel heb wel redelijk duidelijke ader over me linker borst en een ietwat onduidelijke op rechterborst , oh en me linkerborst is bij aanraking wat gevoeliger. Groetjes xxx
Had helemaal niks maar ik WIST gewoon dat ik zwanger was! Toen de test positief was geloofde ik er niks meer van haha
Bij mijn laatste paar menstruaties had ik een lange periode bruine afscheiding voordat ik ongesteld moest worden, die steeds donkerder werd. Nu was het juist andersom. Het werd steeds lichter. Daarnaast af en toe vlagen van misselijkheid en zeurende pijntjes in mijn onderbuik. Twee dagen voor NOD een test gedaan en positief!
Gevoelige boobies, misselijkheid, duizelig bij opstaan en veel plassen. Toen ik al deze dingen optelde ben ik maar eens gaan testen..bleek al 10 weken zwanger zonder het te weten..
Moet nog minstens 2 dagen en uiterst 5 dagen tot nod heb beetje onregelmatige cyclus heb lichte hoofdpijntjes dus denk dat me ongi eraan komt. Xx
Nou nog 1 of 3 dagen tot nod en lichte hoofdpijn die komt en gaat en trekkend gevoel links onderbuik / lies ik weet het niet maar ga maar gewoon van de ongi uit raak ff in een dip nu xxx
Ik had een positieve test nadat ik met vriendlief gemeenschap had gehad, daarna dachten we dat ik ongesteld werd omdat er bloed was en vervolgens bleef de menstruatie weg. Na een paar dagen merkte ik dat mijn tepels gevoelig waren. Toen gingen er alarmbellen rinkelen. Na de test kreeg ik rekpijn van links naar rechts in mijn beide liezen, die bijna constant aanwezig is, steekjes achter schaambot wat uitstraalt naar kriebel in mijn navel. Verder ben ik nog symptomen-vrij Achteraf gezien, had ik ruim 3 weken geleden onverklaarbare spierpijn in mijn buik, blijkt de innesteling te zijn geweest maar daar heb ik verder niks van gevoeld.
Mijn symptomen: Ik had een week voor nod ongikrampen, vooral savonds. Mijn buik borrelde wat meer en lage rugpijn. Ik dacht flink ongesteld te gaan worden maar bleef maar uit. Op nod heeeeel licht positief getest en de dagen erna ook. Heb nu wat steekjes in in buik, vooral savonds en de bovenkant van mijn borsten zijn wat hard. Maar doen geen pijn. Ik ben nu net 4,5 week zwanger.
Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben. Eergisteren een test gedaan die positief was. De ochtend erna een andere test gedaan, ook positief. Ik had eigenlijk tot 2 dagen voor mijn NOD geen klachten. Twee dagen voor de NOD begonnen mijn borsten iets zwaarder te worden (pas in de avonduren dat ik dat voel) en had ik een iets opgezwollen buik (ook pas 's avonds). Verder totaal geen klachten. Nu wat last bovenin mijn rug. Verder voel ik me prima.
Week voor NOD veel plassen en ontzettend zere borsten en eigenlijk is dat nog steeds zo... Ben nu ook vergeetachtig
Heel moe en ik kon geen spannende films meer kijken werd er doodsbang van ... Met spannend bedoel ik al sherlock holmes gehalte zeg maar ... en mijn man (om maar even 'intiem' te doen ) vond dat ik van binnen heel anders voelde
Ik had helemaal geen symptomen, vond het ook heel onwerkelijk om een positieve test in mijn handen te hebben! En dat is alweer 15 weken geleden
Wist het eigenlijk vrij zeker: - Steken in tepels en borsten - Donker wordende aureola + bubbeltjes - Steekjes in mijn liesstreek - Rozig slijmverlies (innestelingsbloeding) op dag 9DPO
Ik had ook weinig symptomen. Ik voelde wel 'iets' in mn buik en ik voelde me ook 'anders dan anders' maar niet echt iets duidelijks. Ik wist gewoon dat het raak was, maar ik durfde het niet te geloven omdat ik bang was dat mijn lichaam me weer voor de gek hield.