Bij wie was het raak bij welke symptomen ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mirandje81, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    toen ik ineens 6 keer op een dag moest poepen(sorry), terwijl ik normaal gesproken om de 2/3 dagen ontlasting heb. test gehaald en zwanger!

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik merkte het al voor de test doordat ik wolkige vlokken in mijn urine zag drijven. Weet niet zo goed of dat een symptoom is, maar bij mij was (en is) dat anders dan normaal. Ook werd ik middenin de nacht wakker van de honger.. Heb ik normaal gesproken ook niet. Verder nergens last van. Geen misselijkheid, niets. Nog steeds niet trouwens. En ben nu 10 weken onderweg.

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    *zeer pijnlijke borsten.. anders pijn dan bij menstruatie.
    *er 's nachts uit moeten om te plassen.
    *heel heel heel erg moe zijn.. alsof iemand zo mn stekker eruit trok.
    *absoluut NIET het gevoel hebben zwanger te zijn.

4. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    De kat plakte aan mij vast, en ik had hele gevoelige tepels en normaal heb ik hele ongevoelige tepels :D

5. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Mijn buik voelde heel opgeblazen aan :D En inderdaad menstruatie pijn..

6. Fay2009

Fay2009 Nieuw lid

10 apr 2012
    2
    0
    0
    Vanaf de bevruchting migraine achtige hoofdpijn hield meer dan een week aan, iets niet meer lekker vinden, misselijk na dat de hoofdpijn weggaat, heel licht last van zere borsten, niet zo goed tegen luchtjes kunnen, last van warm koud, en droge gesprongen lippen

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik had het ook koud (voor NOD)terwijl het 22 graden was binnen. maar vooral zere borsten en last van mn buik

8. ptriies

ptriies Lid

15 jun 2012
    63
    0
    0
    Almere
    Ik voelde me al een week een beetje futloos en mijn stoelgang was een beetje veranderd (om het netjes te zeggen) en ik dacht dat ik een buikgriepje had, al helemaal toen ik ook misselijk begon te worden. Ik ben toen naar de apotheek gegaan om er iets tegen te halen, want op het werk konden ze me echt niet missen. En toen bij de apotheek viel mijn oog op de zwangerschapstesten, en bedacht ik me dat ik al 2maanden niet ongesteld was geweest........ en t was raak. hihi gelukkig geen buikgriep dus!

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ik had een week voor de NOD al heel erg last van hartkloppingen, duizelig en een hele bittere smaak in mijn mond!
    En werd steeds rond 3 uur s' nachts wakker en kon daarna niet meer slapen...

10. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    moe, moe, moe... echt niet normaal. lag midden op de dag te slapen op het werk, kop op het toetsenbord (hoe cliché!). Ik had het ook koud, maar dacht dat aan die moeheid lag. Ben altijd sneller koud als ik moe ben.
    Ik testte 2 dagen over tijd positief.

11. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Een opgezette buik en pijnlijke borsten, maar dit kan ook door de pregnyl geweest zijn.
    Een week voor ik positief testte kwam ik iedere nacht (herhaaldelijk) klaar in mijn slaap. Heb ik nog nooit ergens gelezen als symptoom, maar kan wel kloppen denk ik door de doorbloeding enz.
    Na de posi test kwam de vermoeidheid pas...

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en ik had de volgende symptomen: moe, gevoelige borsten, buikkrampen en lage rugpijn. Ik dacht eigenlijk dat m'n menstruatie er aan zat te komen... maar die kwam maar niet!

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

De dag voor ik positief testte zat ik met een vriendin op een terras. Ik werd misselijk van de koffie verkeerd en kreeg het zuur van rosé. Wat ik normaal beide graag lust ;). Toen vermoedde ik dat het misschien raak zou zijn. En ja dus :D

14. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Dochter:
    -steeds het gevoel alsof ik ongesteld ging worden, had zelfs al een tampon in gedaan....
    -Meer witte bultjes op tepels
    -zijkant borsten gevoelig
    -dikke puist op mijn wang:D, had ik anders nóóit.

Zoon:
    -Had met mijn nachtdienst altijd 2 boterhammen mee en daar voor de hele nacht genoeg aan. Nu had ik 2 uur na de boterhammen alweer veel honger;).....honger dus.
    -En jaja, wéér een dikke puist, maar nu op mijn rug. En omdat ik dit ook bij dochter had, kreeg ik een vermoeden.
    -meer witte bultjes op tepels.

Ik heb als 1e een mk gehad. Ik had toen als symptoom dat ik héle droge ogen had.

15. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Paar dagen voor posi test ongi krampen maar geen ongi. De ochtend van posi test zere linkerborst. Deed alleen een test om een zwangerschap uit te sluiten omdat ik midden in een cyclus zat.
    M'n mond viel open toen ik 2 streepjes zag!

Nu op dit moment gevoelige tepels, veel hoofdpijn , snel moe. :)

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Moe, opgezette onderbuik, pijnlijke borsten/vooral de tepels, trekkerig gevoel in onderbuik, misselijk...maar vooral na de terugplaatsing een onwijs happy gevoel ineens krijgen...

17. Irismarieke

Irismarieke Actief lid

15 mrt 2012
    410
    178
    43
    Vrouw
    Ik had al een week aanhoudende krampen, duidelijk in mijn baarmoeder. Had echt zoiets van als ik niet zwanger ben is er iets anders loos. Maar was dus zwanger:D

18. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik had steeds het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, maar dat werd ik maar niet. Op 5 mei had ik een feestje met een vriendin en normaal zou daar toch wel de nodige alcohol gedronken worden. Iets in mij gaf aan dat dat weleens niet verstandig zou zijn en toen ben ik dus gaan testen. Ik bleek toen inderdaad net vijf weken zwanger te zijn.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb net positief getest !!
    Mijn sympthomen deze week waren...
    Uitblijven menstruatie.
    Zere borsten en met name mijn tepels.
    Na hoesten en kokhals neiging 9 twee keer gehad)
    Beetje weeiig gevoel in onderbuik en steekjes behoorlijk veel.
    Totaal niet het gevoel van ongesteldheid in je buik voelen, maar wel van alles en nog wat voelen en zeker weten dat het geen ongesteldheid is.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh jaaa en heel moe, veel gapen de hele dag door ;)

Deel Deze Pagina