Ik ben voor de 2de keer zwanger van ons eerste kindje ( zit nu in week 7) na een miskraam met 8 weken begin dit jaar. En bij mij was het dit keer raak bij geen symptomen. Heel vreemd want bij mij miskraam wist ik dat ik zwanger was voordat ik de test deed. Ik had af en toe gespannen borsten en ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik voelde het gewoon. Dit keer werd ik niet ongesteld en dacht ik: ik heb toch nog 2 testen liggen laat ik het is proberen ( in gedachten was ik er van overtuigd dat het niet zo was aangezien ik niets voelde) Maar de test gaf ZWANGER! Nu, 2 weken na de test, ben ik sinds deze week iedere ochtend kotsmisselijk en lig ik om 21:00 uur in bed omdat ik helemaal af ben.
Ik had een paar dagen voor mijn NOD een keer een emotionele uitbarsting heel apart, moest opeens huilen uit het niets haha. En verder had ik wat puistjes (wat ik normaal nooit heb), lichte menstruatieachtige krampjes en steekjes in mijn liezen!
Ik had het door toen ik 's nachts wakker werd omdat ik honger had.. En omdat ik verschrikkelijk moe ben.. Ook heb ik steeds van die vage krampjes in mijn onderbuik, heel verschillend van mijn menstruatiekrampen. Dus 4 dagen voor NOD getest, en knalpositief..
Wauw gefeliciteerd! Heb je die symptomen nu nog steeds? Vandaag kreeg ik er weer wat symptomen bij! Super koud, misselijk, sterke urine geur, zachte borsten, zuurbranden en steken rond mijn navel!(zou dit de innesteling kunnen zijn? zit op dag 6 na ovulatie) Zijn wel erg veel dingen ineens kan dat wel? Maak mezelf helemaal gek! Wel geruststellend om te lezen dat veel vrouwen zo ongeduldig zijn
Na NOD Met vlagen misselijk Af en toe krampen Een grotere eetlust Soms duizelig bij te snel opstaan heeeeel veeeeel plassen Grotere en zeerdere (.)(.) Heel erg moe Ruik alles veel beter Constipatie, dan weer Diarree Rommelende darmen Veel slijmverlies Hoofdpijn sinds 15 dpo Pukkels gingen weg, komen normaal heel veel bij ongi Onrustig slapen Hele erge opgezette buik! Geen conditie meer...moe na een stukkie fietsen Vergeet alles momenteel Heel erg koud
Ik had een paar dagen voor nod heel onrustig gevoel in buik, slecht slapen en gespannen borsten en maagzuur...had toch echt het gevoel dat t nu raak was, vreemd toch!
Bij mijn eerste was er een stem die na de daad zei.......het zal mij niet verbazen als ik nu zwanger word........het klopte. Bij de tweede....had ik een mirena.......ik voelde mij toch zwanger. Ik ging testen en toen niets......een paar weken later alsnog een knaltest en bleek ik al 8,5 week te zijn. Eerder dus waarschijnlijk te vroeg gestest. Bij de derde had ik ook gelijk na de 'daad' het gevoel dat ik zwanger zou worden en ook dat klopte. Hier merkte ik dat ik gelijk na de sex erg nodig plassen moest en dit hield een paar dagen aan. Ik weet het dus al heel snel. Heel apart dus.
Ons Ukkepukje stond niet in de planning, dus ik heb niet heel erg goed opgelet wat ik eventueel voor kwaaltjes had. Achteraf viel me het volgende op. 1. Slechte huid vanaf het moment van de innesteling, zelfs af en toe een puistje op mijn borst. Gelukkig was dat al weg aan het trekken op het moment dat ik positief testte en is het niet teruggekomen. 2. Kortademig. Mijn longen zijn niet opperbest sinds een longontsteking, maar met dagelijks inhaleren is er niets aan de hand. Nu kon ik inhaleren wat ik wilde, maar ik bleef kortademig. Ook dat is weggetrokken. 3. Een mega opgezwollen buik net voor de NOD. Ik voel me sowieso een soort Dikkie Dik als ik ongesteld moet worden, maar dan voel ik me in het geheel Dikke Dik. Nu was mijn buik extreem bol en de rest was normaal. Bij symptoom 3 dacht ik echt, ow jeej, ben ik zwanger? Geen idee waarom ik dat dacht, het was zooooo raar. Manlief na 21uur nog een test laten halen bij de AH XL en inderdaad zwanger . Overigens heb ik tot 6 weken geen klachten gehad, daarna elke dag doodziek met meerdere "gezellige" bezoekjes aan mijn vriendin de wc. Hopelijk trekt het snel weg .
Net voor NOD had ik veel buikpijn maar was dezelfde buikpijn als normaal voor me menstruatie. Op NOD ineens steekjes in me borsten en nog steeds veel buikpijn. Na NOD tot 6 weken nergens geen last meer van.