Ik heb volgensmij mijn innesteling gevoeld, 6dpo t leek net alsof mn bm verkrampte. Heeft 10-15 min geduurd. Bleken jullie wel of niet zwanger?
Ik heb bij beide ool niks gevoeld, maar voelde toen mn ei ook niet..en na geboorte van jongste voel ik mn ei maar al te goed, en nu ook mn innesteling denk ik.
Ik heb het wel gevoeld en wist ook meteen dat het raak was en heb alle drankjes afgeslagen En zie mijn baner
Bij Aiden heb ik de innestelling wel gevoeld. Het was een gevoel alsof er iemand aan mijn linker eierstok zat te trekken en hangen. Dit heeft een nacht en ochtend geduurd die pijn. Een aantal dagen later had ik toen een posi test. Bij deze zwangerschap geen innestellingspijn gehad.
Ik heb em denk ik gister gevoeld! Een beetje een krampachtige ongi pijn maarntoch anders! En vandaaag jeukende borsten, onder mn borsten, naast en boven..pff..
Grappig onderwerp. Als je namelijk innestelingspijn hebt, bén je zwanger.... Anders is het naw een eisprong of je darmen die je voelt. Ach een zeur die er op let *bloos*
ik had vrijdag steken in mn buik, zaterdag na het vrijen heel veel pijn in mn buik dit heeft wel meer dan een uur geduurt en zondag lich positief en maandag dik positief
ik voelde pijn, hevig buik pijn en ik had koorts, en last van mijn rug kon geen houding vinden die de pijn deed verminderen. ik voelde me zo beroerd dat ik ervan moest overgeven. ik ben toen naar de ziekenhuis gegaan en daar konden ze niks zien of vinden, en ze bleven het raar vinden waarom ik die pijn en koorts had. ik had toen ook gevraagd van kan ik zwanger zijn want ik had voor mijn eisprong een hsg onderzoek gedaan. en de gyn had me toen uitgelegd dat de kans klein is omdat ze ook niks konden zien op de echo. dus dacht ik misschien een rare griepje heb pijnstillers gekregen en ben naar huis gegaan.de pijn was de volgende dag al helemaal weg nou ik heb 3 dagen voor mijn nod getest en die was positief.
Ik heb de innesteling wél gevoeld, zeg niet dat het niet bestaat hoor. Maar je weet pas of het een innesteling was als je een week later (ongeveer) een positieve test hebt. Anders waren het waarschijnlijk je darmen óf een vmk
Jaa op die fiets!! Nou dan hoop ik dat ik hem wel gevoeld heb, want ik had een pijn pffoe! Zal wel na bijna een jaar een leuk verjaardagskadootje zijn Maar ik moet t idd eerst merken! Heb wel nu al een week pijnlijke borsten.
Dat weet ik niet, die voel ik bijna niet. Maar die is bij mij wel al geweest. Ik heb testen gedaan en op 6 oktober was ie t donkerst daarna werd hij weer lichter
Ik heb innestelllingsbloed verloren maar heb er voor de rest niks van gevoel. Ik had mezelf ook beloofd alles te laten gaan en nergens op te letten. Ik heb gisteren positief getest