Dag dames, Wie herkent mijn probleem doordat op de rug liggen niet prettig meer is (26 +4 dagen) slaap ik op mijn zij. Nu lig ik s'nachts enorm te draaien omdat ik enorme spierpijn krijg tussen mijn schouderbladen hiervan. Kortom het verstoord mijn nachtrust. Ik heb een goed matras dus mijn buik daar heb ik geen last van met slapen. Zodra ik wakker wordt dan trekt het na een 15 minuten wek weer weg. Ik weet niet meer hoe ik moet slapen wordt er een letterlijk moe van.
Oh ik heb dat vanaf begin al, bij me eerste zwangerschap ook, dacht dat aan matras enz lag dus heel nieuw bed gekocht en begint het nu weer haha dit keer toch geen nieuw bed hoor ennnee heb helaas geen tips alleen een zijslaapkussen of voedingskussen als rugsteun gebruiken en kussen tussen je benen leggen. Gouden tip wil ik ook wel ontvangen
Ja, waardeloos hè. Tijdens mijn eerste zwangerschap zat mijn buik in de weg dus sliep ik slecht en nu alleen maar door spierpijn slecht slapen. We wachten het af misschien komt iemand nog met een tip. Ik slaap ook met een kussen tussen mijn benen ivm bekkeninstabiliteit. Gr.