Hallo allemaal, Ook ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Vandaag hebben we een 'samenlevingstest' gehad en daaruit bleek dat er geen overlevende zwemmers waren. Dat zou een hoop verklaren, omdat ik al in 2004 met de pil ben gestopt. Door wat andere medische zaken (trage schildklier, suiker te hoog) en familie omstandigheden hebben we de gynnie even links laten liggen (vooral toen hij zei dat ik eerst maar 30 kilo moest afvallen.. Nog 10 te gaan), maar 2008 gaat ons jaar worden! In de volgende cyclus mag ik beginnen met IUI! We starten in eigen cyclus met alleen een injectie Pregnyl. Spannend of het nu wel gaat lukken!
Hoi Nicki, Welkom hier. Alvast heel veel succes met de IUI toegewenst. Ik weet niet of je het al had gezien, maar er is hier best wel een groot IUI topic. Daar kan je ook meekletsen en ervaringen lezen. En je eigen topic is natuurlijk ook wel fijn. Ik ga je in de gaten houden. Groetjes, Elvira
Hallo Elvira, Dat had ik nog niet gezien. Ik zal eens op zoek gaan naar de verhalen van anderen. Bedankt voor de tip.
Hoi Nicki en welkom in de MMM Ik ga duimen dat jij hier dat speciale geluk gaat vinden en regelmatig je topic lezen Groetjes Scat