Hier! Na de tweeling had hij zoiets van, ik vind het wel best zo! Hij wist dat ik altijd wel een groot gezin wilde maar het was voor hem wel klaar. We zouden het wel ter sprake brengen als de boys naar school zouden gaan..dus het was nog niet helemaal een definitieve 'nee'! Toen een ongelukje met het condoom gehad en nu toch een 3e onderweg! Hij is er nu wel heel blij mee hoor!! Ondanks dat het in het begin wel schrikken was!!
mijn mans wilde altijd maar 2 kinderen dat was zijn wens en na een helftige zweangerschap van nr 2 vond hij het wel welletjes ik niet mijn wens bleef en ben er over door blijven gaan en heb ook goed naar hem geluisterd ik heb hem gezecht dat asl hij het echt niet wil ik me er bij neer zou leggen wel huilend natuurlijk maar ik meende het wel want mijn huwelijke en mijn gezin zoals het is is ook prachgtig ik wilde een 3e kind niet ten koste van allses laten gaan en ik ben zelfs met hem begonnen oven dan laat je maar stereliceren want ik wil die onzekerheid dan ook niet iedere keer dat is dan misschien perongeluk toch zwanger ben en dan telkens weer moet testen en dan weer die teleuurstelling dat het toch niet zo is! hij wilde dit echt niet! ik vroeg waarom dan niet? jij wou toch geen kinderen meer? toen zij hij ik weet het gewoon nog niet zij hij! whaaa ik helemaal blij natuurlijk! ik zag het al helmaal zitten onze jongest was op dit moment bijna een jaar! ik wilde meteen beginnen maar manlief wilde wachten! grrr. ik boos zeggen van nu maak je me lekekr dat je het misschien toch wil waarom doen we het dan niet gewoon? hij zij nou ik heb eens zitten rekeken zij hij als je nu zwanger zou zijn worden ben je rond kerst uitgerekend zijn! ik zo what ik ben echt niet in een keer zwanger! zo gezecht zo gedaan 4 weken laten had ik een positieve test een dolblije man en een uitgerekende datum (je raad het al) rond kerst 29 december hahahahahah! zo zie je maar je moet manne het idee geven dat zij wat te zeggen hebben je moet ze een beetje paaien ookal doet het je pijn! ik weet dat dit 3e kindje dat nu onderweg is niet totaal zijn keuze is geweest want met 2 was hij ok blij , maar dit 3e kinde is wel ontstaan omdat hij enorm veel van mij houd en hij mij echt gelukkig wilde zien! nu met mijn groeiende buik besef ik dit nog meer want hij had ook voet bij stuk kunnen houden! hij heeft toegeggeven door zijn liefde voor mij! meid probeer het van je af te zetten geef je man de keuze en misschien wil hij dasn opeens wel omdat hij zich schuldig gaat voelen of om welke reden dan ook! misschien gaat hij er dan juist goed over na denken en beseft hij dat hij het toch wel wil en als dat niet zo is zul je het moeten accepteren hoor zet je relatie er niet voor op het spel! dat zou jammer zijn! groetjes.
Hier ook een grote wens voor een derde kindje...maar vriend wil absoluut niet zegt hij. Dat doet mij erg pijn. Ik ben heel blij dat we al 2 gezonde kindjes hebben, maar zou zo graag nog een keer zwanger zijn en die hele baby tijd nog een keer meemaken. In maart was ik onverwacht zwanger, maar dat is helaas een miskraam geworden...Hij weet hoeveel verdriet ik ervan had en nog steeds heb. Maar hij blijft volhouden dat hij niet wil. Ik ben heel bang dat dat mijn laatste kans was op een derde kindje....Maar ik blijf stiekem hopen.
in praktijk heb je daar dus heel veel kans op.... condooms zijn niet zo veilig als de gebruiksaanwijzing zegt... (zie ook foxter.. )
oei dat is minder meid...wat is er aan de hand als ik vragen mag? Maar wel super dat hij uitiendelijk wou
Ja is ook zoiets dan heb je wel 2 kids maar èèn zwschap...dan wil je nog gewoon een keer he Buiten het feit dat je gewoon graag 3 kindjes wilde natuurlijk Nu een hoop ongelukjes hier he met condoom
@Zwangerva2e nee hoor ik ga er niet mijn relatie voor kapot maken he....en als hij een derde zou willen dan alleen omdat hij het dan echt wilt en niet omdat ik hem dan omgepraat heb, met alle respect. Ik laat het verder ook rusten hij weet het nu en ik merk het verder wel...binnekort gaan we verbouwen dus dan zullen we het er toch over moeten hebben ivm slaapkamers.. @Lon en Tijn...ah meid wat erg voor je hoor....en dan ook nog een mk.....jammer dat hij dan niet juist van gedachte is veranderd he... @Seth ja dat weet jij goed he hahahaha
Ja ben ook heel blij dat hij wou, echt enorm lief van hem.....al is hij nu ook super blij ermee en na 2 meiden een ventje is natuurlijk ook wel heel speciaal. hier staat mn verhaal : http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/300994-placenta-groeit-litteken-vorige-ks.html
Mijn man wilde er eigenlijk liever geen, maar ja doordat ik endometriose heb, was de gyn die zei, nu of mss wel nooit, want endo blijft doorwoekeren en tast vruchtbaarheid aan. Na lange gesprekken toch maar voor gegaan wonder boven wonder binne vier maanden zwanger. Helaas na de bevalling een postatale depressie dus ene tweede echt niet, maar na opnieuw lange gesprekken, weer voor gegaan. Ik dacht dat ik met twee wel tevreden zou zijn, zeker gezien de ednometriose dei ik heb mag ik van geluk spreken. Nu voel ik weer wat mijn wens van vroeger was als kleine meisje, ik wil hele veel kinderen het liefs wel vijf, maar ja een derde zou al mooi zijn, maar ik denk dat mijn man er nu echt niet meer voor gaat. MIjn huwlijk is wel belangrijker dan mijn wens, al denk ik dat het er mss toch wel van gaat komen, waarom ik dat denk geen idee....... Ik ga hem niet pushen, mar merk soms aan hem dat hij er soms pos. en soms neg. over denkt. Komt wel bij dat ik niet kan werken van wege een chronische aandoening, dus of het reeel van mij is om nog een derde kindje te willen, ik ben ook bang dat na de derde er ook een wens is voor toch nog een vierde.... en ga maar door..... ik vond het gewoon geweldig om zwanger te zijn, ondanks alle kwaaltjes en de bevalling die pijn ben je zo snel vergeten......dat moment dat het kindje eruit floepte en bij me werd gelegd..... ik begrijp je wens dus goed, maar je bent met z´n tweeen.... althans degene die de keuze moeten maken dan...
@Ilonabeer vriendenstel van ons kunnen dus idd door deze aandoening geen kinderen krijgen...heel erg allemaal...zij ziet natuurlijk ook niet ons probleem en zou zo voor een derde gaan! Moeilijk allemaal zeg....
Hier ook een man die heel blij is met zn twee kindjes. Zijn argumenten zijn: - heel blij met wat hij heeft / lot niet tarten - hij is al 'oud' (40+) - hij wil wel weer eens hele nachten slapen ed (leven is makkelijker met zelfstandiger kinderen) Maar eigenlijk wilde hij ook heel graag een derde kindje. Ik heb het laten rusten, ben zelfs aan een spiraal gegaan met de mededeling 'na de zomer gaat ie eruit'. Ik had veel last van de koperspiraal dus eerder eruit en ik was direct zwanger. We zijn allebei heel erg blij Ik wilde echter altijd een echt groot gezin: liefst 4 kinderen dus. Ik denk dat dit er echt niet in gaat zitten, tenzij nummer drie op eens een makkelijke slaper is ipv 13 maanden drama 'snachts. Maar zelfs dan ... neuh ... En ik moet zeggen dat ik inmiddels vermoed dat ik drie ook wel goed vind ... maar goed ... we zullen zien over een jaar of anderhalf