bij wie zat alles potdicht en is de bevalling toch spontaan begonnen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door denise23, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    In had controle op dinsdag ochtend, was al 5 dagen over tijd. Alles potdicht. Werd s'nachts om 02.30 van krampen en om 4.44 was onze zoon er.

Geef de moed niet op, het kan nog gewoon.

2. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Op vrijdag op controle bij de verloskundige in het ziekenhuis. Alles zat potdicht, er moest een wonder gebeuren als ik dat weekend zou bevallen.
    Zaterdagochtend om half 4 wordt ik wakker van de weeen. Uiteindelijk is ze om 18.32 geboren met een keizersnee.

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier kreeg ik ook keer op keer te horen dat alles nog potdicht zat. Uiteindelijk met 41 weken weer op controle, nog zat alles dicht. 41.2 weer controle en nog zat alles dicht.
    Diezelfde avond ben ik naar het ziekenhuis terug gegaan, met lichte weeen. Ik mocht naar huis, had maar 2 cm nog. ( uuhhhh ja maar alles zat toch potdicht, en ik zou toch niet binnen een paar uur bevallen ?? )
    Was goed en wel een half uurtje thuis en ben toen weer terug gegaan naar het ziekenhuis. Paar uur later hield ik onze dochter in de armen. Dus als ze zeggen dat alles potdicht zit, dan is het echt niet zo dat je bijvoorbeeld dezelfde avond niet kan bevallen, je ziet het.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb gisteren heel veel stukken slijmprop verloren..zonder bloed!
    Kan dot ookal bij het "rijpen" horen?

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook 3 dagen geleden alles nog potdicht. Nu uur geleden zijn mijn vliezen gebroken. Dus wellicht ga ik vandaag nog bevallen :)

Dus het kan idd spontaan gebeuren!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Succes mama van 3 bengels!

7. Roos1990

Roos1990 Lid

7 nov 2012
    8
    0
    1
    Hier ook alles helemaal dicht!! Heeeelll veel harde buiken gehad maarr geen ontsluiting niks! Kon daar toen erg kwaad om worden. 4dagen voor de bevalling nog steeds niks.. Toch is me dochter spontaan geboren met 39wk 5dg

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    gisteren naar het ziekenhuis geweest.... na gisteren de hele dag (voor)weeen te hebben gehad in buik en rug had ik vandaag mn meisje nog maar 1 keer gevoeld.. alleen gistermorgen rond half 10, daarna niet meer... vk kon het hartje vinden maar wilde me voor alle zekerheid doorsturen naar ziekenhuis voor ctg en echo voor vruchtwater en placenta.. na een half uur aan de ctg vonden ze mn meisje nog te rustig, dus toen nog even op mn zij aan de ctg en toen werd het wat beter gelukkig.. ze hebben het vermoeden dat ze veel aan het slapen was! de gyn is nog langsgeweest voor de echo, vruchtwater en placenta prima, het is wel een klein babytje, namelijk 2950 gram! maar goed, ons meisje maakt het prima!! evt zondag nog een keer voor ctg en anders maandag weer naar de vk!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    's avonds 4 dec kreeg ik voorween om de 6 a 7 min. We hebben 's nachts toch maar besloten even langs het zkhuis te gaan. CTG ed gehad, maar potdicht. De voorweeen bleven aanhouden, maar deed niets! Op 6 dec controle bij de gyn. Daar heb ik gesmeekt om een inleiding (41 weken). Gyn heeft ook nog even gevoeld. Potdicht! Inleiding akkoord voor 7 dec.

's Morgens om half 6 naar het ziekenhuis gereden omdat de weeen om de 3/4 min kwamen. Uiteindelijk dus toch spontaan. Had om half 6 zo'n 3 cm ontsluiting en om 14.56 is onze zoon geborgen! Best vlot...

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Whoop whoop,succes meid!
    Hopenlijk heb je jullie meisje Nu almin je armen:D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

succes!!!

Als er al nog niks geboren is:D

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

VK kwam 's morgens langs omdat ik het erg slecht had, zat nog potdicht en moest absolute rust houden...was precies 38 weken zwanger en diezelfde avond 18.30 uur braken m'n vliezen en 21.11 uur was ik mama :D

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dankjewel!

Ben inmiddels gister bevallen om 16.41u van een mooie meid van 2710 gram. Jij ook succes strakkies ;)

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bij Finn zat ik tot aan de weeën ook echt potdicht. Hij is met 40.6 geboren.
    Nu al een poosje niet meer potdicht, twee keer gestript en 2 cm ontsluiting, maar helaas...er gebeurt maar niks! Haha!

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    gefeliciteerd!! maken jullie het goed?

16. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    en melanie, is er al iets op gang gekomen??

Deel Deze Pagina