Ja hier ook! 01.30 uit bed om te plassen (was 39+2), dacht dat ik in m'n broek had geplast. Het bleef heel licht sijpelen, had echt een plons verwacht als je vliezen braken haha. 01.30 vliezen gebroken 02.30 weeën 09.54 baby in m'n armen
yups. bij de tweede. Op 17 december 's avonds zijn mijn vliezen gebroken. Op 19 december in de ochtend is mw dan toch geboren, wel helemaal spontaan. (maar wel een nachtje ziekenhuis ivm langdurig gebroken vliezen) grappig detail: ik was op een verjaardag toen mijn vliezen braken
Bij mij begon het eerst met onregelmatige weeen. Dus mocht van de VK nog wel even boodschappen gaan doen. Na dat alle boodschappen binnen waren ( ja echt een sport omdat te doen met weeen) wilde ik aan mn bakje koffie beginnen en toen was het ineens knap, alsof er een kurk los sprong haha
Hier ook eerst vliezen gebroken, om 5 uur 's ochtends. Gebeurde in mijn slaap en kreeg direct daarna weeën, daar werd ik wakker van. Even naar de wc en toen merkte ik dat alles nat was. Overigens viel t me mee hoeveel het was.. Om 10 voor 1 's middags is ons meisje geboren.
Hier ook 's avonds laat in bed (al wel in het zh) - een plop en gelijk een zeiknat bed. Dat was rond 0.30; om 1.30 begonnen de weeën (door de weeënremmers heen), 4.30 ongeveer volledige ontsluiting wn. Om 5.53, 5.54 en 5.55 zijn ze met een spoedks geboren. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten, succes!
Hier om 2.15 werd ik wakker omdat ik nat was, in mijn broek geplast dacht ik. Maar het bleef met golfjes komen en toen ik in het licht stond, bleek het roze van kleur te zijn. Heb het op het huilen gezet. Ik moest ruim 5 weken. Om 6.15 begonnen de weeën pas en om 8.09 is hij geboren.
Hier zijn bij alledrie eerst de vliezen gebroken. Bij de eerste met 38,3 om 10.45 's ochtends, geboren om 22.18 (in stuit) Bij de tweede met 39,6 om 3.00 uur 's nachts, geboren om 8.27 Bij de derde met 37,1 om 00.15 's nachts, geboren om 8.51
Bij de eerste kwamen de weeen eerst en de vliezen braken op het moment dat man met de VK aan de lijn hing, omdat ik een uur goede weeen had. 41+1, 4.00 eerste wee, 6.00 goede weeen, 7.00 vliezen gebroken, 12.30 baby! Bij de tweede braken de vliezen eerst, en de weeen kwamen pas 2 uur later.. 39+4, 3.00 vliezen gebroken, 5.00 eerste wee, 6.00 goede weeen, (7-9 weepauze, door drukte), 14.30 baby!
Hier ook eerst de vliezen gebroken met precies 37 weken zwangerschap. En het duurde wel even voor ik doorhad dat het mijn vliezen waren. Dacht echt dat ik in mijn broek had geplast. Iedere keer als ik me bewoog kwam er wat vocht uit. Pas toen ik een uurtje later buikkrampen kreeg ging er een lichtje branden....
Mijn vliezen zijn spontaan met 32+1 gebroken en heb toen 6 dagen in het zh gelegen! Nadat mijn vliezen gebroken waren heeft het 9 dagen geduurt toen mijn meissie met 33+3 geboren werd! En ook een stuitbevalling gehad en toen ze geboren was (lees een bevalling van 24uur) was ze 1841 gram!
Vliezen gebroken op woensdag rond 20:00, uiteindelijk geboren op zaterdag om 18:31 (met 38w5d). Ik moest met gel ingeleid worden omdat er geen ontsluiting was. Dus het heeft zo'n 70 uur geduurd in totaal. Waarschijnlijk wilde Mara een kerstkindje zijn.
Bij mij zijn donderdagnacht op 39+6 om 2.30 uur mijn vliezen gebroken toen ik sliep. Ik werd er wakker van. 10 minuten later had ik mijn eerste wee en om 6.09 uur is ons meisje geboren in het zh. Moest met spoed naar het zk tijdens persweeen, omdat dr hartslag laag bleef. Het ging waarschijnlijk allemaal te snel voor dr. Ze was uiteindelijk helemaal gezond!
hier braken om 3.45 uur mijn vliezen. Toen gebeurde er een uur niks. Om 4.45 uur kreeg ik een gigaweeenstorm en om 5.30 was onze zoon er al! Turbo he!
Op Zaterdag verloor ik mijn bloedprop * om 9:00uur sochtens* Zondag middag om 4uur braken mijn vliezen 5uur later was mijn dochter geboren!
Ik ben in de voormiddag de slijmprop verloren en in de avond zijn mijn vliezen gebroken (39wkn), half uur late meteen flinke weeen. Ik hoop dat het nu ook weer zo begint, vond het erg prettig. Zo weet je tenminste zeker dat het ook echt begint op korte termijn. Mijn zus heeft heel vaak voorweeen gehad waardoor je telkens denkt, yes het is begonnen.