Predictor vroege zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PJO1983, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden,

Graag jullie advies! Ik zit vandaag op CD 23, 3 dagen NOD en wil heel graag testen? Maar hoe betrouwbaar is zo'n Predictor vroege zwangerschapstest? En kan ik dit beter met ochtendurine doen of maakt dat niet zoveel uit!

Ik heb al een aantal dagen last van lichte krampjes/ trekkerig gevoel in mijn onderbuik, daar heb ik echt nooit last van! Voel me vaak misselijk, vermoeid, stemmingswisselingen, levendige dromen, standaard wakker om 04,30 uur..dus wie weet!

Graag hoor ik jullie mening, thanks!

2. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Predictor staat niet goed aangeschreven. Vaak vals positieve testen. Er zijn zelfs mannen die er positief mee hebben getest.
    Ik zou zelf de kruidvat 2 voor 5 euro doen of de clearblue digitaal met indicator. Hebben allebei dezelfde hoeveelheid hcg nodig. Wel zou ik met ochtendurine testen. Is het meest geconcentreerd. Zeker wanneer je de cb gebruikt. Al zijn er dames die in de middag een duidelijkere streep hebben. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 4 dagen voor nod positief met clearblue met indicator. Succes!

3. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt voor je reactie!
    Ik ga dan toch maar de CB kopen en morgenochtend testen, ik ben benieuwd! Spannend!

4. Alita

Alita Niet meer actief

idd niet doen hoor!
    Ik raad ook de kruidvat aan en als je een duidelijker streepje hebt pas de cb doen

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ook ik zou zeggen eerst k2v5; de CB heeft echt wel wat meer HCG nodig om het magische woord te laten zien! De kruidvat geeft al vrij vroeg een licht positieve test... Heb er zelf ook 5 dagen voor NOD positief mee getest en pas na een week gaf de digitale CB het magische woord aan....

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies en dan ben je voor niks teleurgesteld....

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik raad je ook de clear blue aan met indicator, succes morgen :)

8. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt jullie reactie!
    We gaan het morgen zien, helaas heb ik geen kruidvat dicht in de buurt dan toch maar de Clear Blue. Ik vind het spannend en zal het jullie morgen laten weten!

9. Alita

Alita Niet meer actief

ah ja dan gaat het niet hahaha..

succes!!

10. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik zou wel de indicator kiezen, want die gewone (zwanger of niet zwanger) heeft bijna dubbel zoveel hcg nodig ;)

11. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    suc6 met testen!

12. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt! ik ga voor de CB indicator en zal ff goed kijken naar de hoeveelheid benodigde HCG, en dan morgenochtend maar testen!

Bedankt allemaal voor de reacties!

13. z0nne

z0nne Niet meer actief

Indicator: 4 dagen voor nod te gebruiken - 25 HCG ;)
    Gewone digi: 50 HCG

14. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Dit klopt! Daarom had ik ook in mijn eerste reactie vermeld CB MET indicator. Deze heeft dezelfde hoeveelheid nodig als de kruidvat. Met deze cb kun je ook testen vanaf 4 dagen voor nod. En het hangt er sowieso vanaf hoe snel je hcg aanmaakt!
    Ben benieuwd, succes met testen!!

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Is dat niet van heel lang geleden? Ik gebruik Predictor Early ook wel eens en bij mij zijn ze altijd omowit (helaas). Zelfs de keer dat ik een vmk kreeg en een test van een ander merk (babyboomshop) wel een licht streepje liet zien... Volgens mij zijn ze dus prima betrouwbaar... Ik betwijfel alleen of ze zo gevoelig zijn als ze zeggen...

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Predictor Early en de vroege test van Testpoint reageren volgens mij al op een hcg van 12,5.... :$

17. Stes29

Stes29 Lid

Aug 18, 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik breek even in want ben benieuwd wat de kenners hier vinden van de Sensitest zwangerschapstesten!Ze zeggen op de site dat je daarmee 4 dagen voor je NOD al betrouwbaar kan testen!Heeft iemand van jullie daar positieve/negative ervaringen mee?De kosten ervan zijn zo laag dat het verleidelijk is ze te bestellen....

18. Alita

Alita Niet meer actief

geen ervaring helaas...

Je kon ook ergens gratis testen bestellen..weet even niet meer waar>!?

19. Stes29

Stes29 Lid

Aug 18, 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    O kijk, daar ben ik natuurlijk ook wel benieuwd naar;)

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Uiterst gevoelige zwangerschapstest  - Zwanger & Kids

Via google kan je ook nog een kortingscode vinden van 10% korting, mocht je gelijk nog andere dingen willen meebestellen.;)

Share This Page