Steven heeft altijd de handjes boven de dekens, als hij slaapt heeft hij ze in de "hands up" stand om het maar even zo te benoemen, maar zijn er ook baby's bij; waar de moeders de handjes onder de dekens stoppen? Was ik even benieuwd naar, hij heeft nu soms z'n koud borstje en handjes. Ik heb zelf ook altijd m'n handen onder de dekens, brrrrr alleen de gedachten al, krijg ik het al koud van.
Je kunt de handjes wel instoppen, maar of het zin heeft. Waarschijnlijk vind hij het gewoon lekker slapen zo, en dan zijn die handjes zo weer boven de deken hoor. En ze zeggen dat koude handjes hebben gezond is. Mijn dochtertje had ook altijd wel koude handjes. Instoppen had voor haar ook echt geen zin.
ik deed bij mijn dochtertje in het begin sokjes om haar handjes en dat werkte,misschien een idee voor jou
Maar het is toch gezond, die koude handjes? Vind het soms ook wel es sneu als ze van die koude handjes heeft, maar verder is alles gewoon warm.
selaam tamer heeft ook zo vaak koude handjes. ik doe dan dikke sokjes over zijn handen. ook als we naar buiten gaan doe ik sokjes over zijn handjes.
Koude handjes is niet erg. Zolang de voetjes maar warm zijn. Koude borst? Dan is misschien een slaapzakje wat fijner.
Kindjes slapen met hun handjes boven hun hoofdje als ze helemaal relaxed zijn, geen stress hebben... Koude handjes maakt helemaal niets uit, koude borst idd misschien een slaapzakje.
Hier ook altijd handjes erboven. Idd misschien dan een slaapzak als z'n borstje koud is. Heb ik ook voor Cyenna.
Hier ook de 'knock out' stand Zo lief is dat,he? En ja altijd koude knuistjes, maar de rest is warm, dus dat maakt niet uit! xxx
Ik prop Hugo's handjes altijd wel onder de dekens, omdat hij er altijd zo van schrikt als z'n handjes in de lucht vliegen. 's Morgens liggen ze er gewoon weer boven, maar dan is ie in elk geval rustig gaan slapen.
De kleine uk van ons ligt ook altijd met handen boven de dekentjes... Inderdaad met gevolg dat hij koude handjes heeft. Maar de kraamzorg zei toen al dat dat helemaal niet erg is. Alleen is hij zo onrustig dat hij zichzelf onder de dekens uit schopt soms. Alleen heb ik nog geen slaapzakjes gezien in de maat 56. greetz
En t belangrijkste is dat de armgaten goed passen. Anders kunnen ze hun armen in de zak doen en dan helemaal in de zak verdwijnen en natuurlijk stikken... Zijn de armgaten te groot dan kun je zo ook innemen met naald en draad en later weer losmaken
bij de prenatal hebben ze ook slaapzakjes vanaf maatje 62 soms zelfs 50/56 de hema heeft die ook vaak
Bij de HEMA hebben ze slaapzakjes maat 50/56. Die van ons is echt een prupke, maar ligt wel lekker in zijn nieuwe slaapzakje! Moontje
Filip is nu 59cm en heeft een slaapzak van litle compagny, is wel een beetje groot maar het gaat prima, hij zakt er niet in weg. Het is wel veel geld om aan te schaffen, maar je kan er ongeveer een jaar mee vooruit. Van prenatal zijn ze 20 euro maar dan heb je er toch ook 3 van nodig.
Ruben is inmiddels 1 jaar en ligt nog steeds met zijn armpjes omhoog. Verder heeft ook hij een slaapzak aan. Eerst had ik er 1 van de Hema maat 50/56 (Ruben had bij zijn geboorte maat 44). Daarna heb ik een van 70 cm gekocht en de armsgaten kleiner genaaid. Inmiddels slaapt Ruben in een slaapzak van 110 of 90 cm (ligt er aan welke in de was zit). Dat werkte echt goed. Onder de dekens kunnen ze uit kruipen en dan worden ze helemaal koud. Hier dus echt een fan van slaapzakken.
Mijn Lotte slaapt ook met haar arme omhoog, hihi, zie er idd erg lief uit. Ze ligt onder een lakentje met een deken. Als je een slaapzak gebruikt, doe je er dan een laken of een deken overheen?