heey meiden ik wil een cursus haar knippen gaan doen als ik 7 mensen regel kunnen we gaan start het kost 80 euro en we mogen haar knipspullen gebruiken waarna als de cursus is afgelopen je zelf een schaar kan aanschaffen zodra ik 7 mensen heb kunnen we starten wie o wie is geintresseerd?????
Ik heb zelf een tijdje opleiding kapster gevolgd, maar haren knippen leer je niet in een uurtje Ik zou persoonlijk dus niet je geld uitgeven hieraan! Ben het met Eerised eens..klinkt een beetje vreemd..
me vriendin heeft deze curusu ook gevolgd het is ook niet om volleerd kapster te zijn meer om gewoon puntjes te leren knippen en met tondeuse enzz hier in de omgeving doen vrouwen het heel veel omdat hier best gezinnen zijn waar ze dus meestal een stuk of 6 kinderen hebben gemiddeld en als ze dus al de kinderen naar de kapper moeten brengen zijn ze veel geld kwijt vandaar deze cursus
Oooh op die manier. Tja, dan is het misschien wel wat. Ik durf het niet te zeggen. Puntjes knippen is nog best lastig, maar als jij er een goed gevoel bij hebt en je denkt dat je er baat bij hebt. Is die 80 euro dan met z'n zevenen of is dat per persoon?
per persoon 80 euro er zit ook een theorieavond bij ik vind het wel handig aangezien ik hier gister 15.50 voor me dochter moest betalen en was het nog scheef!! heb het gister zelf nog even bij geknipt
Ja, lang haar recht knippen is inderdaad heeeeeel erg lastig. Zeker bij kinderen omdat die nooit 100% stil zitten. Belachelijk duur he kappers? Ik vind het voor mezelf altijd al zo duur, maar ff puntjes knippen is zeker duur. Ik ben ook blij dat ik het straks zelf kan doen bij mijn dochter M'n vriend knip ik ook zelf, dus we besparen hier nog op de kapper Maar 80 euro is dus voor theorie en hoeveel dagen praktijk? 1 dag??
uhm mijn vriendin heeft het laatst gedaan en toen was de 1ste x theorie en knippen daarna en toe nog 1 avond ze had toen in totaal 4 modellen dus ze moest 2 modellen op 1 avond knippen 2 mannelijke en 2 vrouwen
Ok..tja, ik vind het moeilijk beoordelen zo, maar als jij denkt dat je er wat aan hebt, dan gewoon doen. Denk je dat het gaat lukken modellen te vinden? Dat is vaak lastiger. Vaak moet het haar een bepaalde lengte hebben enzo.
ja je moet een model meenemen maar dan neem ik manlief mee en een vriend van me die opperen ze zich wel op voor mij
Haha oh nou dan heb je in ieder geval je modellen! Ik vond het altijd een ramp om modellen te vinden. Niet iedereen laat zich graag door een onervaren persoon knippen! Maar zo te zien kun je dus je cursus doen