welke telefoon hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

ik ben benieuwd welke mobiele telefoon jullie hebben en of deze goed bevalt. hebben jullie een abbonement en hoeveel betalen jullie per maand?

ik mag volgende maand weer mijn abbonement verlengen en zit een beetje rond te kijken naar telefoons. op dit moment heb ik en mijn vriend beide een htc desire maar die is echt verschikkelijk. we hebben hem allebij al meerdere keren ter reparatie moeten opsturen. en nu begint hij weer kuren te vertonen.

ik ben dus op zoek naar een telefoon die van goede kwaliteit is. liever een telefoon die iets minder kan en waarvan de kwaliteit goed is dan een telefoon die veel kan maar steeds kapot is.

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    dat wil ik ook wel eens weten, ik heb twee jaar geleden een nieuwe samsung gekocht met alles erop en eraan. Touchscreen.....wat een drama, hij ging automatisch op internet, belde mensen op. Kortom een slecht beveiligd touchscreen (kon hem te makkelijk ontgerendelen) waardeloos en nu gebruik ik dus mijn oude vertrouwde lg shine weer, maar die is dus bijna helemaal stuk.

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik had een Sony Experia. Wat een on dingen, touchscreen is zo gevoelig dat als je maar een beetje klamme handen hebt hij het al niet meer doet.
    Heb nu weer mijn oude mobiel ik gebruik de Sony C905. Beste telefoon ooit.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik dacht een nokia 5800 navigation edition met een abbonnement van t-mobile (Relax 200, 2 jaar). Volgens mij betaal ik 24,50 per maand.

Telefoon is echt super, nooit problemen mee gehad!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb de i phone sinds februari en ik ben supertevreden! Dat ding kan echt alles en ik zou niet anders meer willen.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb de HTC touch pro
    al weer een tijdje en hij bevalt nog uitstekend!
    tis bijna een complete laptop haha

ik heb daarbij een tele2 abbonement en deze bevalt niet en het zijn een stelletje oplichters daar dus dat zal ik je zeker NIET aanraden!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb een hele simpele nokia van een paar jaar oud... en bel prepaid nog nieteens voor een tientje in de maand :p ik geef er niet zo om die telefoons...

bellen doe ik wel met de huistelefoon....

8. augustus

augustus Niet meer actief

Voorheen een iphone gehad nu overgestapt naar een samsung galaxy s i9000. SUPER DING!! Net zo handzaam als een iphone..

9. Chai

Chai Niet meer actief

Iphone prepaid hier..
    Bevalt prima voor wat ik ermee doe dan. Ik doe namelijk nietzoveel met een mobiel. Laat hem regelmatig stuiteren en daar kan hij prima tegen en het beeld is prachtig, veel meer eis ik niet. :)

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Heb een samsung wave met abo, 2jr betaal ongeveer 50 euro in de maand, heb er een bundel bij van 1000 smsjes voor 9,95 en verzekering voor schade en diefstal. Uhm meer niet geloof ik

11. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik heb de Samsung Galaxy S, wat een top telefoon!
    Ik geloof dat ik iets van 30/35 euro per maand betaal, voor 2 jaar.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb een nokia N97 mini, Hi abo van 18 euro per maand, met onbeperkt internet. Kan geloof ik 125 min bellen en/of 250 smsjes sturen.

13. Samsung galaxy s... I love the phone, hihi.. Na mijn SE Xperia een hele verademing. Wat een onding was dat.

14. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hier ook een Samsung Galaxy S i9000 bij een 2 jarig abbo van 35 euro pm. Vind de telefoon helemaal geweldig! :D

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook de samsung galaxy s.
    super toestel!

16. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik heb een Nokia 5230, bevalt heel goed. Nooit problemen mee.
    Ik kan ook verlengen en heb nu een Nokia C6 besteld, ben benieuwd.
    Abbo is van Telfort, 200 minuten voor 19,95 euro, zal best goedkoper kunnen maar heb dit al jaren en bevalt goed. Altijd bereik en nooit storing.

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    'k heb hier een nokia x6. Ben er heel erg tevreden over. Ik heb een 1-jarig abonnement en betaal zo'n 20 euro p/mnd. Over een half jaar zet ik het abonnement om in sim-only, dan kost het me nog 7,50/ mnd.

18. Ohja ik heb ook een 2 jarig abbo. Met 1000smsjes, en eindeloos online.
    Hi 30..

Betaal nu 26euro per maand het 1e jaar en dan 35euro per maand.

19. vive2

vive2 Fanatiek lid

Samsung Wave, 30,- pmnd incl. internet

20. gimena

gimena Niet meer actief

Lg type pff geen flauw idee.
    1 met touchscreen.
    nooit zo rot mobiel gehad.
    straks weer mooi terug naar een samsung mobiel.
    nog een half jaartje volhouden :p haha

Deel Deze Pagina