Ik vind Elias ook heel mooi (wij gaan zelf voor Ilias, dat schijnt zowel de Latijnse, Hebreeuwse, als Arabische benaming voor Elia te zijn; ik vermoed dat Elias ook een variant van Elia / Elijah is ). Ik vind het persoonlijk ook mooier en origineler dan Levi
Ilja (van Elia), 2e naam van onze zoon is Benjamin. Wel lang maar wij vinden hem erg leuk. Ruben of Simon vind ik ook erg leuk. Daniel zou ook kunnen. Succes met je zwangerschap en met het kiezen van een naam!
Sepp, Jonas en Elias vind ik erg leuk! Ik heb alleen niet zoveel met Bijbelse namen en ken ze ook niet (als zijnde bijbels in elk geval), dus ik kan je helaas niet helpen. Ik wens je wel veel succes met het vinden van de naam!
@Within, en wordt het Elias? We zijn er in ieder geval nu uit dat het Elias òf Levi wordt. Het maakt man lief niet uit zei hij gisteren. Ik zou Elias kiezen omdat ik m uiteraard heel mooi vind, maar ookk omdat ie niet in de top zoveeelstaat... maar Levi vind ik ook wel een mooie, krachtige korte naam.... even nadenken nog
Ik ken hier 2 jongetjes die Ezra en Joah heten. Vooral de laatste vind ik leuk! Daan is dan afgeleid van een bijbelse naam, maar ook die vind ik top.
Heel goed, ik vind het ook echt een supermooie naam die je niet heel veel hoort. Misschien dat onze beide ukkies zometeen Elias heten