Nub bovenste foto 12.2 Andere foto's 14.4 Ik zie 2 geslachten 😂 Of zien jullie duidelijk 1 geslacht? Ik zie streepjes en een piemeltje...
is inderdaad een beetje appart. ik zou zeggen jongetje naar mijn idee zitten de streepjes te ver naar voren voor een vagina. lijken mij meer balletjes.
Meisje. De nub zie je uitsteken op de onderste echo. Ik heb dezelfde echo foto's van mijn meisje hier!
Een jongen. Bij mijn oudste zagen we ook streepjes, zelfs met 24 weken nog! Piemeltje kan zich verstoppen, maar als je hem ziet dan ís ie er dus
Ik zie geen piemeltje. Miss balletjes??? En op de andere schaamlipjes... Mijn gevoel zegt meid. De nub ook maar die laatste foto doet mij idd denken aan balletjes..
Mijn eerste jongetje zag er ook zo uit.. zou me ook niet teveel op de nub focussen, dat is nooit een garantie. Maar waarom doe je niet gewoon een geslachtsbepaling?
Ik hoef geen geslachtsbepaling wij vinden het dit keer veel te leuk dat we het niet weten... en de speculaties alleen maar heel tof 😂 en dat t beide kanten op kan, alleen maar super grappig 👍 Hier is t 50/50
Meisje duidelijk te zien op de middelste echo. De nub is onbetrouwbaar want het kindje ligt met zijn deels naar ons toegedraaid en niet netjes op zijn rug. En op de onderste foto is het onderste beentje weggedraaid (kontje dus wat gedraaid) en wat je ziet "uitsteken" is de navelstreng wat daar zit. Dat is ook op de 2e foto te zien richting de knieen.