Hallo weet iemand misschien waar je wc bril verkleiner kan kopen? En dan het liefste een beetje neutraal, één kleur ofzo. (dus geen Winnie the Pooh enzo...) Dank!
Ik heb 'm destijds bij prenatal gekocht. volgens mij hebben alle babywinkels wel wc-verkleiners te koop.
v&d heeft ze ook, en de action soms, ik heb de mijne van de euhm...kan er ff niet op komen!! stom....een winkel waar ze allerlei dingen verkopen, van eten tot kastjes....zucht...naja...bijna overal waar ze kinderspullen verkopen hebben ze die idingen wel hoor!
hier ook van Prenatal, had er eerst van de Kruidvat, maar die zijn zo klein, ze zakken in de wc en zijn piemeltje hangt erover heen, was geen succes. Die van Prenatal kosten maar 5 euro.
Ik heb hele goedkope witte van de Hema, die kun je zo onder de bril schuiven. Lekker neutraal. En goedkoop.
Inderdaad:Hema! heb er van de week zelf 2 gehaald (1 voor boven en 1 voor beneden), maar 4,95 per stuk, heel neutraal wit en mijn dochter zit er perfect op!
Hè bedankt! Ga even bij de Hema kijken. Wit vind ik wel wat! Want nu hangt ze steeds ongeveer in de wc... Ze wil het namelijk allemaal zelf doen en ik mag haar dus ooh niet vasthouden En vanmorgen heeft ze voor het eerst ook echt geplast! Trots dus! Ik en zij.
Nou, ik heb de verkleiner hoor... maar ze wil er mooi niet op! 'Nee, op de grote' zegt ze... Gelukkig had ik er maar eentje gekocht, want ik denk niet dat het een succes is! Hahaha Inmiddels heeft ze al wel vier keer op de wc geplast! Ik vind het echt verbazingwekkend! Ben dus maar met een stickersysteem begonnen...
haha poema, hier hetzelfe verhaal! 2 kids met 2,5 jaar zindelijk dag en nacht, en nooit wilden ze op verkleiners of potjes of al de gekkigheid gewoon lekker op de grote wc! goed van je meissie hoor! lekker zo doorgaan en wie weet hoef je binnenkort niet meer om luiers!