Ik wil graag een jas van z8 bestellen voor onze dochter. Maar nu weet ik niet welke maat ik moet nemen. Ze draagt momenteel maat 98/104 van kleding en haar oude winterjas van cars past ze nog prima. Dit is maat 3 en staat gelijk aan maat 98 volgens mij? Maar dat weet ik niet zeker. Nu kan ik kiezen bij z8 uit maat 104/110 of 116/122. Er staat bij dat de jas een maat kleiner uitvalt. Welke maat zou ik het beste kunnen nemen denken jullie? Bedankt vast.
Hmm lastig. Kan je ze niet beide bestellen en dan 1 terug sturen? 122 lijkt me wel wat groot overigens.
Lastig te zeggen, hangt ook af van de bouw van het kind. Maar ik ben bang dat 116/122 veel te groot is en de andere precies pas. Zou ze beiden bestellen en passen.
Hm ja ik vond het ook al lastig haha. Ik ga even kijken of er ergens een winkel in de buurt is die toevallig de jassen van z8 verkoopt en anders moet ik er inderdaad maar 2 bestellen. Maat 122 lijkt me ook veel te groot, enige reden dat ik daaraan twijfel is omdat ze schijnbaar zo klein uitvallen. Mocht iemand thuis wel de jas hebben van z8 dan hoor ik graag hoe ze bij jullie vallen.
Ik heb ook een jas besteld van z8 in de maat 116/122 maar die was te groot. Nu maatje kleiner besteld, moet ik van de week binnen krijgen. Hopelijk past deze wel goed. Lastig hè, met die maten! Dochter zit nu ook in 98/104 overigens.
In het andere topic heb ik ook nog gereageerd op je vraag, beter laat dan nooit 😜 Ik heb de jas in maat 92/98, terwijl dochtertje voornamelijk 92 heeft van bovenkleding. De jas leek klein maar toen ze hem aan had was hij super qua maat. Maat groter wordt gelijk weer zo groot!
Dankjulliewel c1987 haha niet gezien dat je had gereageerd! Maar dan bestel ik in eerste instantie wel een 110/116. Even kijken hoe die valt
Z8 valt over het algemeen groot. Dus waarschijnlijk als zij zeggen dat de jas klein uitvalt, dan valt hij precies op de maat. Ik zou dan inderdaad 104-110 doen.
Ik had ook 2 maten besteld zowel de 104/110 en de 116/122. Mijn dochter is nu ongeveer 97/98 cm en viel net tussen de maten in. De 104 was te klein en de 116 was echt te groot zat nergens na, model was eruit en daar groeien ze deze winter echt niet in. Was net een aardappelzak. Verschil tussen de maten is behoorlijk groot. Wij hebben daarom gekozen voor andere slaakzak
Ik heb hem nog steeds niet besteld. Wil iemand die maat 104/110 heeft de mouw voor mij opmeten vanaf de oksel? En misschien de lengte van de jas? Twijfel of t niet te klein word, vd week had ze shirt 110/116 aan die redelijk goed zat maar 98/104 vd h en m zit ook nog goed. Lastig hoor