Even voor diegene die willen weten wat het is: Twin Flames Twin Flame Signs and Relationship Dynamics Ik ben op zoek naar iemand die hier meer vanaf weet waar ik een paar vragen aan kan stellen. Was al op zoek naar een geschikt forum maar helaas kan ik niks vinden. -- Als iemand persoonlijke ervaring (goed of slecht) heeft met de "twin-flame-connection" ben ik heel geïnteresseerd in je verhaal. Dus voel je vrij om er iets over te vertellen. Even een notitie: Ik wil hier geen discussiedraadje hebben. Als je er niet in gelooft en denkt dat het onzin is, is dat ok, ga dan op zoek naar een topic dat bij jou past.
Ligt eraan wat je erover wilt weten? Het komt niet vaak voor maar wanneer je je tweelingziel (als je die hebt) ontmoet zul je dat heel goed merken. Er is eigenlijk genoeg over te vinden
Geen persoonlijke ervaring...maar ik heb even snel gelezen wat het is en het zou toch geweldig zijn als je je twinflame tegen bent gekomen, lijkt me echt heel speciaal.
Ja, er is inderdaad heel veel over te vinden. Maar dat is vaak in grote lijnen hetzelfde verhaal. Ik ben altijd het type "runner" geweest. Daar kom ik maar weinig van tegen. Of ik zoek niet goed, dat kan ook.. Ik weet, en ik weet het al bijna 6 jaar, dat ik mijn twin gevonden heb. Alleen hij had nog een lange weg te gaan van zelf ontwikkeling. Ik heb het bewust op afstand gehouden. Ik wil niet openbaar te veel ingaan op het verhaal maar het komt er op neer dat nu na 6 jaar (waarvan we 3 jaar, wegens omstandigheden, geen contact hebben gehad) we weer dichter naar elkaar komen. We hebben van de week een afspraak gehad en, hoewel hij niet spiritueel is (totaal niet zelfs), vertelde hij mij dat hij het gevoel heeft dat ik zijn tweeling ben... Ok, ik "wist" het wel - al geruime tijd - maar het is toch fijn om bevestiging te krijgen. Dit is natuurlijk ook niet zomaar iets. Het is zó sterk. Sinds de 'openbaring' van zijn kant gebeuren de toevallige dingen ook steeds vaker. Alsof hij het ineens beseft heeft, of zo? Ik wil dus weten wat ik hier verder mee kan .. en moet? En daar wil ik graag advies over, het liefst van een kenner.
Ja, het is heel apart. En heel erg bijzonder. Maar, er kunnen ook behoorlijk wat beren op de weg zijn... en dat is dan de mindere kant van het verhaal. Maar als je je twin gevonden hebt weet je dat gewoon. Het is een gevoel dat zo diep gaat. Geen twijfel over mogelijk!
En als ik het goed begrijp is het dus niet iemand waarmee je perse in een liefdesrelatie komt. Zou jij dat wel willen? Zijn jullie van dezelfde leeftijd? Hebben jullie altijd dicht bij elkaar gezeten gedurende je leven (zelfde school, of zelfde situaties/vergelijkbare situaties?) Heb jij/heeft hij al een soulmate?
Nou...ik heb geen idee of ik er in geloof. Ik ken het niet. Wat ik net heb gelezen vond ik wel interessant. Ik heb namelijk het idee dat mijn man en ik dat wel hebben. Na 14 jaar nog steeds die gevoelens als toen we net samen waren. We zeggen vaak hetzelfde tegelijk et cetera.. En we zijn altijd bij elkaar in de buurt geweest. Tenminste...al veel eerder eigenlijk: Zonder dat onze families elkaar echt kenden waren ze altijd bij elkaar in de buurt. Zo is mijn schoonmoeder opgegroeid op een recreatiegebied waar mijn moeder met haar ouders elk jaar op vakantie gingen. Mijn moeders broer zeilde altijd met de broers van mijn schoonmoeder. Mijn ouders hebben naast een oom van mijn man gewoont, mijn tante en zijn tante zaten bij elkaar in de klas. Mijn moeder had een beste vriendin en haar zoon was weer de beste vriend van mijn man... een andere vriend van mijn man was verliefd op mijn zusje en zo hebben ze ooit zelfs voor onze deur gestaan en ik heb open gedaan. Mijn broertje en zijn broertje hebben samen eerste communie gedaan. Maar....we hebben elkaar nooit gekend en pas leren kennen in 2000 toen we een relatie kregen. Heel bijzonder als ik er zo over nadenk.
Ja!!! Wat grappig, ik wilde er binnenkort wat over gaan lezen. Ik heb een maand of negen geleden iemand ontmoet van wie ik dus ook zeker weet dat zij mijn tweelingziel is. Heel bijzonder om haar zo 'laat' in mijn leven aan het andere einde van de wereld tegen te komen. Maar het klopt precies wat er in het artikel staat, alles! Maar het is geweldig, ons contact is zó intens en bijzonder....ik houd zielsveel van haar op een niet-sexuele manier. Ben zo blij en dankbaar dat ik haar ben tegengekomen, ik voel mij nu eindelijk echt helemaal 100% compleet.
bosi333, Dat is wel een bijzonder verhaal, ja! Leuk dat je dat wilde delen! Nikki88, ooh, wat bijzonder he? En wat mooi dat jij je door haar komst nu compleet voelt. Hoe heb je haar leren kennen? Dat gevoel van compleet zijn heb ik nu ook - dat had ik al een tijdje maar hij was er nog niet helemaal klaar voor. Ik vind het een heel interessant iets, dus ik hoop op meer mooie verhalen!!