Niet van dl want die praat nog niet Maar tegen mijn neefje had ik het een keer over de auto van mijn zusje (zijn tante) en noemde het een koekblik. Zegt hij tante A heeft een poepblik!!
onze zoon was aan het logeren bij opa en oma en toen opa thuis kwam met onze zoon vertelde oma dat ze bloemkool zouden eten. toen moest hij wel even in de pan kijken en zei die ineens: nee dat ga ik niet eten. waarop oma vroeg waarom niet. Dat mag ik niet hebben van de dokter. en toen we voor het eerst een echo kregen bij 10 weken keek hij mee op het scherm. hij wist nog niet dat er een baby in mijn buik zat dus toen hij iets op het scherm zag zei die: he kijk mama er zit bloemkool in je buik. want dat hebben we gisteren gegeten. en laatst legde hij zijn hoofd op mijn buik en zei moet je eens horen mama de baby huilt. Liam vertelde laatst dat hij graag naar de maan wilde. toen wij uitlegde dat dat heel veel geld kost zei die tegen papa dat papa maar wat harder moest gaan werken.
Vorig jaar ging ik voor een nieuwe winterjas, dus ik passen en vraag aan dl. Wat vind je van deze jas? Dl: heel mooi mama......maar niet voor jou Ze zag een horloge en wou die zo graag hebben. Ik zei als jij klok kan kijken krijg jij een horloge. Paar dagen later bij de blokker komt ze helemaal enthousiast naar mij toe: mama, mama, mama ik kan klokkijken, kijk maar. Ze neemt mij mee en wijst een klok aan... Zie je ik kijk er naar. Ml zegt tegen dl dat een meester les geeft op school. Dl neeee een juffrouw. Ml zegt ja maar als ik les zou geven op school ben ik dan ook een juffrouw. Neee doe niet zo gek papa, dan ben je een jufman
Lisa net weer . Mama wil je een broodje kaas? Komt ze met een biertje aan . De mannen hebben het hier vaak over een broodje kaas ipv een biertje
Ons zoontje kan tot 10 tellen, heel leuk, maar laatst vond papa het hier wat minder. Zoontje luisterde niet en dan tellen we altijd tot 3. Papa: 1, Zoon: 2,3 (en vervolgens een grote grijns op z'n gezicht) Zelf konden we ook onze lach niet inhouden. Zegt m'n vriend: nou is papa's hele autoriteit weg. Zoon: 1,2,3, papa auto weg....
Mn dochter had me een keer horen praten over dat ze zo'n droge huid had. Ze was haar gezicht aan het insmeren met flieber. Toen vroeg ik waarom doe je dat? Ja mn huid is droog dus ik maak hem even nat
Hier vanmiddag ook een grappige opmerking van mijn oudste. Ze wou de hele dag al niet luisteren, dus ik zei tegen haar dat ik dat niet luisteren een beetje zat ben. Krijg je als antwoord, dan had je geen kinderen moeten nemen mama
Als een meisje ongesteld is komt er géén baby. En als ze niet ongesteld is, komt er een baby... Aldus mijn zoon van bijna 6, loeihard door de klas...
Mijn dochter is anderhalf maar al best bijdehand.. zo zegt ze nu steeds als ze zichzelf of iemand anders een scheet hoort laten heel hard 'poepen!', met als het even kan de naam erbij van degene die hem liet.. dus als er smorgens wat geluiden door de wc deur heen komen is het standaard 'papa poepen!'