bijeenkomst + 30 jarigen

Discussie in 'De lounge' gestart door zico, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo een tijdje geleden heb ik de vraag gesteld of we elkaar wilden leren kennen, ook hadden we van verschillende forumvriendinnekes data's doorgekregn, zo ver ik al kan zien zal het waarschijnlijk 7 april worden.

Milake, hopelijk kan je dan ook mee.

maar waar gaan we afspreken he, ik ben van België en wil deels tegemoed komen, had gedacht kanten van eindhoven te doen, we gaan er een gezellige dag van maken . Uren nog af te spreken en belofte maakt schuld he........

voor diegene die ook mee willen jullie zijn van harte welkom......

Indien vragen en goesting pen hieronder neer......

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    alleen 30 +? mag ik vragen waarom?

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ben ik ook benieuwd naar

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het is niet alleen 30+ we hebben bij hen het tersprake gebracht en er was toen al direct reactie op, iedereen is welkom natuurlijk. Dacht dat misschien anderen het niet gezien hadden omdat het in die rebliek vermeld was.

Dus bij deze Iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen die vrij is welkom die dag

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zal ik dan je titel aanpassen, want nu lijkt het net als je alleen mag komen als je 30+ bent.

6. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik denk dat Zico bedoeld dat ze een ontmoeting wil met de meiden die ze hier heeft leren kennen op de 30+ forum als ze iedereen wil uitnodigen zou ze dat wel anders vermeld hebben denk ik!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aangezien ze het hier geplaatst heeft en niet alleen het 30+ topic lijkt me dit een uitnodiging voor iedereen (en eerste instantie dacht ik alleen voor 30 + maar dat was niet zo)
    Zo legt zij het volgens mij ook uit in haar 2de berichtje. Ik zie daar staan, iedereen is welkom.

8. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    kweet ook nie waarom ze dat hier gezet heeft maar ik weet wel dat ze op de 30+ bezig was om met een aantal meiden een ontmoeting te regelen en ik heb niks gehoord met alle meiden van het forum....nja whatever ga toch nie mee!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    niet? ;)

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sorry hoor, maar reageer dan niet, dit slaat ook nergens op.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeeh ik ben nog steeds mod van dit forum en als er dit soort oproepjes staan mag ik toch wel een vraag stellen..?
    jouw reactie voegt net zo hard niks toe.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Natasja, ik bedoelde ook niet jouw vraag want die vond ik namelijk terecht

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ok, sorry! :oops:

14. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    MOI?
    En daarbij voegt die reactie van jou indd ook niets toe!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hehe

Ik ga ook niet mee hoor! ;)

16. even iets positiefs hier: afhankelijk van plaats, tijd, mijn rooster etc. lijkt het mij wel leuk. Ook al ben ik dan nog niet 30+....

Groetjes Jelske

17. Niet meer actief

Zo dan!? Onze Mila is lekker bezig hehehe
    Zou ze zwanger zijn? 8-[
    Zoek dekking hoor. Ze pleurt je zo met je tetske over de keibaan heen :) ;)

btw...deze 30 plusser gaat ook niet mee ;)

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kijk even duidelijkheid scheppen, ik heb een vraag gesteld een tijd geleden of we elkaar graag zouden willen leren kennen als forumvriendinnen. De vraag was eerst duidelijk gesteld tussen de + 30 jarigen. Omdat we allemaal boven of net 30 zijn.
    Maar aangezien ik nog vragen heb gekregen van enkele anderen en nats het zo vroeg dacht ik ja, eigenlijk mag het niet zo dit beperken. Maar ons groepje is heel hecht en wil echt geen ruzie voor zo iets. Ons Milake, was ook direct bereid en zelfs als eerste om zich te melden. En wil haar ook onzettend graag leren kennen, we hebben het zelfde beroep en onze mannen hebben dezelfde uitzendingen gehad ( ongeveer).
    Nu er toch wat tubbels ontstaan zijn door dit alles ga ik zeggen waar het op staat.

Avel ik ga me beperken tot de +30 gers en al diegene die toch wil en is zo oud niet mag zich opgeven en doe ik onder onderling beraad met de anderen die zich gemeld hebben.

Dus zal het een beslissing worden van de + 30 gers of ze aldan mee uitgenodigd wordt.

hopelijk kunnen we nu verder gaan met het fijne gedeelte en milake ik zou u er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag bijhebben, jullie haar enorm gekwetst en vind dit niet kunnen en ja ze is zwanger, maar hebben jullie geen moeilijke tijd gehad waar je ventje 4 maanden van huis is. Ik wel en weet dat het helemaal niet simpel is.
    Wil er geen zever mee anders doe ik het gewoon intern via mail.

Dus zand erover. Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest

19. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik ben niet gekwetst hoor helemaal niet zelfs...ik heb terug gelezen en kan niks kwetsends vinden....
    Wel lief hoor Zico dat je het voor me opneemt maar tis niet nodig Milake is mans genoeg hier op het forum! hehehehehe

Iig jullie veel plezier met de ontmoeting!

20. Volgens mij waren er een hoop enthousiast bij de eerste opmerking over deze ontmoeting! Maar ik denk dat er een hoop afvallen als het puntje bij het paaltje komt!

Ieder zijn heug!

Ik vind het iig wel super leuk!

Deel Deze Pagina