ik zag laatst bij een kennis van ons, zo'n leuke picknickmand met bordjes, bestek, bekers enzo erin. Weet iemand waar ik die kan kopen? En weet iemand ook of die onder gewone snelbinders van een fiets te binden zijn?
Voor de Juiste Picknickmand gaat u naar 123TOP Picknickmanden Wijnengeschenken.nl-Wijnkisten,Wijnpakketten,Wijngeschenken,Wijnkado,Wijngeschenk,Wijncadeau,Wijnkist,Wijnpakket Picknickmanden | Picknickshop.nl Marktplaats.nl - picknickmand - Vind picknickmand op Marktplaats.nl
kerstpakket Ga vanmiddag ff naar de xenos! Dat had ik nou nooit bedacht dat ze die daar zouden hebben. Anwb heeft niet op de site staan, dat had ik ook gedacht. En assen heeft een klein filiaal, maar loop wel ff binnen. mamavanwilliam: bedankt voor het aanbod, maar wil hem morgen gebruiken. Gaan picknicken met de familie. Maar mocht ik niks vinden dan laat ik het ff weten, dan is het alsnog een optie.
ik heb trouwens deze gekocht: HEMA picknick fietsmand heb de campingborden eerst ff meegenomen. Vraag voor mijn verjaardag wel leuke fleurige bordjes en mokken voor erin. Past goed op mijn moederfiets.