Niemand Is Perfect!!!!!!!:x Dit moest mij even van het hart! Ik vin het zo rot dat onze kinderen in zo'n beoordelende en veroordelende wereld moeten opgroeien! Waar gaat het heen met ONZE wereld
Ach gelukkig zijn er ook nog een hele hoop goede mensen en dingen in het leven... Zonder verdriet geen geluk en geen goed zonder kwaad etc.. Die insteek heb ik. Als ik en mijn kinderen al het leed van de wereld op onze schouders moeten dragen, heb je ook geen gelukkig leven meer. Dus ik zoek het voor zover mogelijk het postieve op.
Zie topic van amfy over de kapper... daar lees je pas wat veroordelen/beoordelen is. En die mensen kennen elkaar alleen van dit forum. Dus ja... indd heel jammer dat we in zo'n wereld leven
Daar doel ik eigenlijk op. Maar niet alleen dat topic, het kont mn neus uit zowel in reality en inline mensencelkaar veroordelen en veoordelen! Iedereen heeft een eigen mening, maar het is aan niemand aan die mening een veroordeling te hangen. sorry voor de fouten maar typ met een telefoobtje
??? het is misschien wel de zoveelte, maar vele mensen trekken zich er niets van aan! Soms moet men even terug naar de basis van het leven: heb lief en respecteer elkander!
+ 1 IK snap je heel goed!! mensen mogen hun mening ventileren... maar o wee als je een andere mening hebt... dan word je bijna aan het kruis genageld!! Leven en laten leven is mijn motto! En tuurlijk en discussie is leuk en kan heel interresant zijn maar niet meer als mensen respectloos zijn! En als alle topics waar een beetje verschil van mening is gelijk worden gesloten..
Dat weet ik ook wel, maar mijn ellendige gevoel hierover heb ik kunnen uiten! Ik hoop gewoon dat mensen die dit lezen een hap adem nemen en even terug gaan naar de basis.
ik heb er geen last van ik denk dat het is hoe je kindjes zelf opvoed oordelen word al eeuwen gedaan ook al voor onze tijd dit is iets wat altijd zo zal blijven helaas daar zullen we nooit iets aan kunnen doen hoe graag we soms willen heb daar schijt aan en lig er eerlijk gezegt niet zo wakker van hihi doe de dingen zo als ik denk het goed zit en goed doe