Goedemorgen! Ik ben van plan om van internet abonnement te veranderen maar als je lager gaat (wat ik dus wil) kost dat geld. Daarom wil ik misschien van internet provider veranderen als die tarieven gunstiger blijken te zijn en natuurlijk nog steeds alles goed werkt. Bij welke internet provider zit jij? Wat kost het? en hoe bevalt het?
Ik zit bij online sinds kort. Kost me 20 euro in de maand. Ik heb hem alleen nog niet in gebruik genomen, maar mijn zus heeft online al jaren en nooit klachten.
wij hebben alice voor 29 euro internet en onbeperkt bellen naar vaste nummers.. we hebben een start probleem gehad maar nu is het verholpen en is het prima voor elkaar. je downloads en je up loads moet je ook naar kijken want dat maakt het prijs verschil.. je moet wel even kijken naar prijs en kwaliteit verhouding. op www.internetten.nl kan je alles goed vergelijken. Suc6 ermee yippie
Alice, bij ons een ramp. Opstarten was een probleem en na 4 maanden ineens geen internet meer. Ze konden niet helpen en lieten ons gewoon zitten zonder internet en bellen. Direct opgezegd. Wat een slechte service. HetNet hebben we niet eens gehad want door opstart problemen ging het 3 maanden duren. Ja doei. We gaan nu Ziggo proberen. Ik ook niet altijd goed, maar je moet toch wat. Ik vind tot nu toe alle providers slecht. Er is altijd wel wat. Succes, want het kan wel een half jaar duren als je pech hebt.
Wij zitten bij Alice. Kost 20 euro per maand, we willen namelijk geen telefoon. Het is veel sneller dan UPC, en dat kostte me 65 euro per maand. Ook kun je Alice elke maand opzeggen en dat is de reden geweest dat we daarvoor gekozen hebben. We hadden trouwens eerst Het Net op het oog, maar aan de telefoon zeiden ze het gaat 19,95 kosten en toen we de de bevestiging kregen, stond er 27,95 op Dus gelijk opgebeld en er toch maar niet mee in zee gegaan. Wij kiezen niet meer voor een jaarcontract.
We hadden eerst Alice.. Echt een ramp! Na 1 week heb ik opgezegd!. Heb nu gewoon Ziggo. Ik ben er helemaal tevreden over. Nog niet 1 keer uitgevallen ( afkloppen natuurlijk) We betalen internet+tv-kabel 35,-
Hilal hier ook zo'n ramp inderdaad met Alice. Ziggo gaat dus goed bij jullie. Nou ik hoop dat het hier ook eens goed gaat.