Ik schrok hiervan - borstvergroting met 15 jaar

Discussion in 'De lounge' started by Nathalie1973, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn oudste dochter van 14 zegt vandaag tegen me:
    "Mam ik heb je toch weleens verteld over ****(meisje uit haar klas)net 15 jaar geworden....

Ik zeg:"Ja"

Ze zegt:"Nou dat meisje had van de week tegen mij gezegd,dat ze volgende week naar Duitsland zou gaan voor een Borstvergroting"

Ik zeg:":$:$:$:$:$:$:$:$:$"

Nu blijkt dus dat dat meisje tegen haar vader gezegd zou hebben dat ze niet blij was met haar te kleine borsten en vader zou gezegd hebben dan doe je toch een borstvergroting:$:$:$

Meisje in kwestie woont bij haar vader(moeder zit in prostitutie)

Ze is idd vanaf Maandag niet meer op school(ziek gemeld) geweest en mijn dochter heeft uit betrouwbare bron doorgekregen,dat het inderdaad deze week in Duitsland zou gebeuren,omdat het in Nederland op die leeftijd niet toegestaan zou zijn.

Dit is toch ziek?????????????15 jaar en vader spoort een borstvergroting aan.

2. Seth

Seth Niet meer actief

nou lekker ongezond op die leeftijd..... !!
    lijkt me dat alles nog niet eens uitgegroeid is.... en tja.. denk ook niet dat ze het "gezonde" verstand heeft, om straks verstandig met haar nieuwe aanwinst om te gaan....
    (druk ik het netjes uit, toch?)

Nee, kan me best voorstellen dat dames hun borsten laten vergroten. Doe ik misschien ook wel als ik hier theezakjes overhoud, maar mn dochter van 15 een borstvergroting laten doen....
    NOT dus..!!!

Fijn ook .... als iedereen dat laat doen.. begint mn dochter straks op haar 12de al te zeuren...;)

3. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ja ehhh...beetje ziek inderdaad om dat dan maar meteen te laten doen...als ze er nou een jaar of 3 over na zouden denken nog (& uit laten groeien?!;))

Maar zelfs hier in NL is er geen minimumleeftijd, klinieken doen het wel vaak pas vanaf 18jaar (gelukkig!;))

4. Seth

Seth Niet meer actief

Dat is ook wat....

Tattoo of piercing mag dan nie.... maar zoiets wel...!!!:$:$

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou idd!! tis toch tegek voor woorden dat er 1 van 15!! een borstvergroting laat doen!!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Het moet toch niet gekker worden:$
    Dat kan toch nooit goed zijn? Op je 15e is je lichaam nog volop bezig zich te vormen.
    Wat heb je toch gekken op de wereld,en dan bedoel ik niet het 15 jarige meisje maar haar vader. Mafkees!

7. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 tip": doe melding van het vermoeden bij huisarts en kinderbescherming zodat ze haar uit huis kunnen halen voor het NOG gekker wordt

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook te gek voor woorden, je borsten groeien nog zoveel, waarschijnlijk gaat ze later ook mega spijt krijgen.
    Vind het trouwens ook erg slecht dat zet het in duitsland wel doen op zo'n jonge leeftijd

9. wannie

wannie Niet meer actief

:$Dit is wel heel erg....
    Ik vond het al te dat een buurmeisje van 15 een tattoo had laten zetten vorige week, maar dit slaat echt alles!

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Nouja dan ben je als vader toch ook niet wijs...!!!
    Dat kind is niet eens uitgegroeid...

Hier in Nederland mag het pas na je 20ste omdat je borsten dan pas uitgegroeid zijn..!!

Belachelijk..!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar ik vraag me dan wel af wat de regels van zo'n kliniek zijn. Mag het al echt op je 15e?

Mijn (.)(.) zijn na mijn 15e ook nog gegroeid. Volgens mij had ik toen cup b. Nu heb ik cup d.

Onbegrijpelijk!

En dat die vader dat dan ook aanbeveelt om te doen. Jonge meid: in de pubertijd... Meestal hartstikke onzeker over het uiterlijk..... Rare vader!

12. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nouja wat belachelijk!
    15 jaar!

ik moet zeggen dat toen ik 16 was ofzo,ik ook al wist dat ik graag een borstvergroting wilde,omdat mijn borsten zo goed als niet onwikkeld zijn in de puberteit ( aa cup)

maar echt niet dat ik dit mocht doen hoor!
    haha ik mocht pas een tattoo laten zetten ten ik 18 was..

nu ben ik 23 ( en 2 kinds gekregen)en heb dit jaar een borstvergroting laten doen, iedereen stond er achter en zijn er erg blij voor me ( ik zelf ook hoor heb nu een grote b-kleine c)

maar nee 15 jaar??!! echt belachelijk!!

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het ook belachelijk!
    Moeder in de prostitutie en een vader die ook niet helemaal goed is zo te lezen...

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    :$ :$ :$

Helemaal met consider eens...

Dan spoor je toch als vader niet!! En daarbij, ze is pas 15, nog volop in de groei... Snap niet dat ziekenhuizen dat doen op zo'n leeftijd!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    DAMN! dat ze gek zijn zeg, gestoord!

16. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

:$ Ze is nog een kind! en haar vader spoort zeker weten niet.:(

Hoop stiekem dat ze in duitsland zeggen dat ze nog in de groei zit en dus niet op deze leeftijd haar bortsen kunnen vergroten.
    Als ze dat dus zeggen hebben hun in ieder geval nog goed werkende/denkende hersens.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    naast alle logische opmerkingen over de vader....

vage kliniek?! klinkt niet helemaal zuiver

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Idd
    Hier in Nederland lukt het haar echt niet..!!
    Die zeggen kom maar terug als je 21 bent!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,860
    113
    Ja hoor :$, wat idioot! Nou, wat een ouders. Bovendien, ik denk dat dat kind eerder gepest gaat worden met haar borstvergroting dan dat ze commentaar zou hebben gekregen over haar kleine omvang. Zielig hoor.

20. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    jeetje zeg,dat je als vader zijnde je dochter ook nog aanspoord om het te laten doen is al van de gekke,ziek gewoon,maar dat een arts de behandeling bij dat jonge meisje ook nog uitvoerd.....ze groeit toch nog,of heb ik het mis.
    toen ik 14 was heb ik een flapoor correctie gehad,mede doordat mijn ouders zagen hoeveel ik ermee gepest werdt,en dat ik er geestelijk echt aan onderdoor ging.
    zelf dacht ik nooit aan een operatie,tot mijn vader zei,dat als ik er wat aan wilde laten doen,er een mogelijkheid voor was.
    ik weet 100% zeker dat mijn ouders mijn flappies wel mooi bij me vonden,en voor hun hoefde het ook niet,ze zagen alleen maar mijn verdriet,noit een staar,mijn oren staken door mijn haren naar buiten.
    dit vindt ik toch wel een andere vorm van plastisch chirurgie,maar wat er met dat meisje gebeurt,kan en mag niet.

Share This Page