Wij gaan ieder jaar naar center parcs, vinden het helemaal leuk voor onze kinderen. En een mooi alternatief voor ons aangezien ik niet durf te vliegen en mijn man weigert lang te rijden met de kinderen. Wij betalen alleen echter ieder jaar de volle mep... En mystery parc scheelt wel echt enorm veel geld! Mijn angst is alleen dat je vreselijke huisjes hebt, ver van de plaza zit enz... Wat zijn jullie ervaringen met mystery parc? Ook weleens premium of zelfs vip huisjes gekregen?
Hey afgelopen 3 jaar hebben wij in een mystery park gezeten. De eerste keer kwamen wij in een Kids bungelow met heel veel speelgoed en zelfs een speelhuis aan het huis vast waar je doorheen kon kruipen. Wij hadden gekeken wat het kostte als je dit zelf zou boeken en dat was 900 euro terwijl wij 189 euro hadden betaald GEWELDIG dus 2e keer zaten we in een VIP Eden huisje 3e keer zaten we in een comfort huisje maar heeel dicht bij de Plaza. Dus het is wel een gok maar over het algemeen een geweldige ervaring en geen geld!
Bedankt! Wij willen heel graag met de kerst gaan.. Ga er wel vanuit dat we dan maar een comfort huisje hebben aangezien de rest vaak al volgeboekt zit.. Maar die staan nog niet op de site helaas... Hoop dat ze er wel op komen te staan!
Ik weet niet of de kerst er wel op komt, je kan in de herfstvakantie ook alleen in het weekend, je kan nu wel de dagen voor kerst dus een extra lang weekend. Onze ervaringen zijn goed, 1 keer 8 persoons premium en 1 keer 6 persoons premium. We bellen gewoon met CP en betalen voor de voorkeursligging als het nummer niet bevalt, doen ze niet moeilijk over vrijdag de 19e t/m woensdag de 24e voor 400 euro is echt niet duur. in de postcodeloterij agenda staat ook een kortingscode voor 15 euro, als je toevallig iemand kent
ik zou niet te lang wachten trouwens, deze zijn zo weg let wel op aankomen op vrijdag is net zo duur als zaterdag dus 1 dag gratis
2 x gedaan, 2 x inderdaad wat verder weg (fietsen gehuurd) en tja, op een park waar de huisjes nog niet gerenoveerd waren, dus de huisjes vonden wij oud en vochtig... Je moet het (wat ons betreft) echt van het park zelf hebben...
Ik wil echt met de kerst daar zitten, niet de dagen ervoor... Maar hoop idd dat er iets opkomt te staan! Maar zal pas last minute zijn denk ik... Iemand toevallig met de kerst er gezeten? via mystery park?
Wij hebben het 1x geprobeerd en kregen een mooie kindercottage. Wel iets verder van het centrum maar fietsen gehuurd.
Wij hebben het 1 keer een weekend en 1 keer een midweek gedaan. Het weekend kregen we i.p.v. een 4 persoons-comfort een 5 persoons-premium huisje. In de midweek 6persoons geboekt en kregen ook 6 persoon-comfort. Maar niet super ver van het centrum.
Wij hebben het al zo'n 5 x gedaan. We hebben één keer een 6 persoons huisje gekregen terwijl we 4 personen hadden geboekt. Dat was wel fijn. Verder hebben we altijd een standaard huisje gekregen. De ene keer was het dichtbij de plaza en de andere keer verder weg. Helaas kunnen we het niet meer doen omdat ik een leerplichtige dochter heb. Anders zouden we het zo weer doen.
Wij hebben een keer een mystery park geboekt in de zomervakantie. Midweek. We waren met zijn tweetjes en zaten in een 2 persoonshuisje. Piepklein maar voor ons prima. We zaten zo ongeveer in de plaza. Tenzij je echt voorkeur hebt voor een bepaald type huisje kun je naar mijn idee de gok prima nemen.
Wij hebben het 3x gedaan, 1x comfort en 2x premium. 1x ver van plaza 2x dichtbij. Ik denk alleen echt niet dat de kerstdagen erop komen. Herfstvakantie is bijv ook niet als mystery te boeken.
3x geboekt en alle 3 comfort huisjes gekregen.alle 3x dichtbij de plaza. ik blijf ook via bungalows.nl boeken want dat is het zeker qua geld wel waard. Een x uit eten gaan kan er dan ook vrij snel vanaf. Doe mijn man en kind er veel plezier mee dus mij hoor je niet klagen.
De kerstdagen gaan er niet op komen, die doen ook nooit met acties mee. ze komen wel vol, hoogstens last minute via de eigen site maar dan betaal je nog steeds net zoveel als nu met vroegboekkorting. je kan de 24e aankomen en dan 5 dagen in een 4-6 persoons huisjes maar dat kost je 700-1200 euro
via het centerparcs forum kan je via een website boeken met nog 5% extra korting, moet je alleen registeren op het CP forum. Via bungalows.nl boeken is trouwens ook een optie dan kan je de midweek van kerst vanaf 600 euro en daar gaat dan ook nog die 5% af + kortingscode van 15 euro van postcodeloterij agenda
Ah dan heb je de 13e al herfstvakantie das mazzel! De twee weken dat mijn kinderen vrij zijn kun je geen mystery boeken
Je kan altijd een weekend boeken in de herfstvakantie en hopen dat je op het park nog 1 dag bij kan boeken, dat zie nu telkens staan in de parken. Nacht extra is dan 49 euro
Oh ja dat kan idd ook. Ach wij gaan nu in de voorjaarsvakantie naar huttenheugte, ook leuk Maar die voorpret/in spanning zitten bij een mystery boeking is zo leuk!
wij boeken jaarlijks een mystery weekend het aanzienlijk goedkoper. Tot nu toe elke keer een net huisje gehad en centraal gelegen. 1x een premium huisje gehad.