Dag dames, Ondertussen zit ik in ronde 3... Rond 17-18-19 maart moet ik ongeveer mijn eisprong gehad hebben en we hebben erg goed geoefend rond die periode Ik ben er eigenlijk deze periode niet zo bewust mee bezig geweest, alles is erg ontspannen verlopen, want ik had het idee dat ik te hard gefocust was op het klussen rond de eisprong en niet op het gezellig maken met mijn ventje! Geloof het of niet, maar ik lijk wel gek te worden... Er gebeuren soms zaken waardoor ik denk dat ik zwanger ben en dat het prijs is deze ronde...Bijgeloof ofzo? Dinsdag 17 maart ben ik zelf 27 geworden; op die dag heeft één van onze kippen een extra groot ei gelegd; er zaten 2 dooiers in en het ei was zeker dubbel zo groot als een normaal ei. Ik ben dus net 27 geworden en diep vanbinnen zou ik ook graag mama zijn vooraleer ik 28 wordt, dus dat moet ook stilletjesaan gaan lukken als ik voor mijn 28 mama wil worden! Daarnaast staat onze naam voor een toekomstig kindje (jongen en meisje) al even vast... Het zijn eigenlijk namen die je weinig of niet hoort in Belgie (eerder Nederlandse namen); de avond van de 17de was ik tv aan het kijken naar een programma waar ik nog nooit eerder naar gekeken had; en plots, ineens hoor ik dat de winnaar van het programma dezelfde jongensnaam heeft als wij in gedachten hadden. Een vriendin van me heeft ooit voor me gependeld en zij verwachtte dat we 1 jongen zouden krijgen. Enkele dagen voordien had ik gedroomd over een zwangerschap, dat ik zelf zwanger was... Goh, eigenlijk geloof ik niet in toeval, maar ik vond het nu toch wel heel straf dat dit allemaal gebeurde rond mijn eisprong en dergelijke... Ben ik gek aan het worden of wil ik het gewoon veel té graag? Zijn er nog mensen die in alles iets zoeken of betekenis zoeken? Of die er gewoon zo hard naar snakken dat ze in alles iets zien? Bedankt alvast
Ik heb wel momenten gehad dat ik dacht dat iets wat betekende. Maar in ronde 23 zijn die momenten niets meer waard helaas.
Haha ik stond op de dag van m'n eisprong even in m'n eentje buiten met een kop koffie. Ik besloot in die paar vrije minuten een klavertje vier te zoeken. Ik vond een klavertje vijf! En die maand raakte ik zwanger. Ik vind dat soort dingen erg grappig maar ik vind het toch meer toeval.
Wat fijn om zoiets mee te maken missladybug, zoiets zal altijd bij blijven! Goh bubbles, ronde 23...ik hoop dat het snel zover zal zijn voor jou, kan het mij niet inbeelden Ik ben ook wel een beetje een dromer hoor. Ik geloof dat er ergens een 'hogere macht' bestaat of hoe moet ik dat omschrijven Zo'n dingen als dat klavertje 5, daar geloof ik wel degelijk in en voor mij bestaat toeval niet, ergens is er altijd een reden, alsof het 'meant to be' is...maar natuurlijk denkt iedereen daar anders over, alle respect daarvoor! Ik wil nu ook niet beweren dat ik deze ronde zwanger geraak, maar het zou wel mooi zijn. We zien wel, wat komt, dat komt! We wachten gewoon af, mijn tijd komt wel!
Zoooooo herkenbaar! Ik heb ook gemerkt dat ik daar op let. En nog steeds blijkt dat het niks heeft gebracht De gekste dingen koppel ik aan een zwangerschap. Meestal gaat het wel goed me er niet mee bezig te houden. Helaas zit ik nu ff in een moeilijke dag. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, geen "tekenen" te zien. Maar ik heb mijn eisprong een deze dagen dus dan wordt niet er mee bezig zijn een beetje lastig.
Bijgeloof niet echt. Maar ik denk wel dat je onbewust iets mee kan krijgen van wat er in je lichaam gebeurd. Zo heb ik bij beide zwangerschappen rond nod gedroomd dat ik een baby had en beide keren was ik die maand zwanger. Daarbuiten komt er ook wel eens een baby voor in mn dromen, maar dat is dan een baby die ik ken of in mn droom is het niet mijn kind. Het was dus wel opvallend beide keren.
Heel herkenbaar. Daarnet was ik aan het wandelen met m'n hond en vlogen er overal pluimpjes rond mij. Ik dacht ook: misschien een teken? Na een aantal maanden klamp je je aan vanalles vast maar ja, het zal wel weer niets zijn. Ook heeft m'n vriendin de kaarten gelegd en zou ik bevallen in december. Ik hoop dat ik dit kan geloven.
Oh pff, ja zo herkenbaar. Horoscopen betrok ik automatisch op een eventuele zwangerschap. Bij dromen over baby's was ik overtuigd van een positieve test die maand. Het zien van een ooievaar, andere mensen die aan me vroegen of ik toevallig niet zwanger was, dat soort dingen. Heb het mezelf flink moeilijk gemaakt omdat ik overal wat in zag. Het klopte overigens nooit.