Hoe lang duurde het voor jij zwanger was

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dior, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hoe lang duurde het voor jij zwanger was :(: Ik vindt het leuk om eens van iedereen zijn verhaal te kunnen lezen.Over hoe lang het duurde en ook hoe ondekte jij dat je zwanger was?

    Mocht ik het geluk zelf hebben, dan vertel ik hier natuurlijk ook mijn verhaal als het zo ver is (mag komen).
     
  2. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    8 weken bij de eerste en nu zijn we pas net begonnen eigenlijk!dus weet het nog niet!
     
  3. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Misschien gaat het weer zo snel bij jullie wie weet :) Ik hoop het voor jullie!
     
  4. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Bij de eerste in de derde ronde.

    Nu gaan we voor de tweede, maar deze ronde benutten we niet, even alles 'op gang' laten komen zal ik maar zeggen ! Ik hoop heel erg dat het net zo snel zal gaan als bij onze eerste !

    Veel succes en plezier !

    Veel liefs,
    Nikki F
     
  5. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Dior,

    Bij ons heeft het precies 2 jaar geduurt.
    Is helaas wel een miskraam geworden.
    Nu gaan we weer vol goede moed verder.

    Succes meid. Hoop dat het snel lukt voor jullie.

    Grt Vanilia.
     
  6. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Oh wat erg :(

    Ik hoop voor jullie ook dat het snel lukt, en dit keer dat het dan goed afloopt. SUCCES :)


    En ook voor alle andere die ook nog niet zwanger zijn succes ik duim voor jullie dat het snel raak is
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier heeft het ruim 3 jaar geduurt voor de eerste zwangerschap. Dat werd een MK. Toen ruim een jaar later weer zwanger --> MK. Jaar later weer zwanger --> MK. 9 mnd later zwanger --> Prachtmeid!

    Kortom 7 jaar onderweg, maar een prachtwonder in het ledikant.

    En de ene keer merkte ik het aan mn borsten, dat die pijn deden op de dag dat ik ongesteld moest wroden. Normaal gesproken deden die al een week van te voren zeer. (of het was juist andersom, weet het niet meer)
    Een andere keer merkte ik het dat ik heel bewust was van bepaalde geuren. En de laatste keer merkte ik het aan onbedwangbare trek in bepaalde dingen.
     
  8. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Na 2,5 jaar proberen en 1 ICSI behandeling raakte ik zwanger. Jammergenoeg werd dit bij 9 wk een miskraam.
     
  9. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bij ons een half jaar. Eigenlijk 2 maand, toen ik erachter was gekomen dat mijn ei pas heel laat was.. Daarvoor hebben we op de verkeerde dagen geklust :)
     
  10. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij mijn oudste was ik meteen de 1e ronde zwanger en bij de jongste was ik met de 4e ronde zwanger!

    Hoe ik het ontdekte? eigenlijk niet echt ergens aan... alleen omdat ik overtijd was ;)
     
  11. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Bij ons was het de 1e ronde gelijk raak, helaas is dit uitgelopen tot een miskraam.
    Nu zitten we in ronde 4 dus het is afwachten...
     
  12. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Wij waren in de 4e ronde zwanger. Ik deed toen 10 dagen na mijn ei een ovu test en deze was positief. dus toen gelijk een zwangerschapstest gehaald (4 dagen voor nod) en die werd ook gelijk positief!

    Succes en ik hoop dat je snel ook hier je eigen ervaring neer kan zetten!
     
  13. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e duurde het ruim 11 maanden voordat ik zwanger was.
    Laatste 2 rondes heb ik clomid geslikt...
    Was juist de maand dat ik zweerde dat het niet raak was.
    Had last van kramp in mijn onderbuik wat duide dat de duivels eraan kwamen.
    Maar toch overtijd ook al was mijn cyclus niet regelmatig.
    Had toch genoeg testen liggen dus heb er maar 1 gedaan.
    Test op de wasmaschine gelegd en wat te drinken gepakt, toen ik het pak melk terug wilde leggen stiekem op de test gekeken.
    Werd helemaal para!
    Meteen door naar boven gescheurd en hier op de zite geplaatst dat ik 2 strepen zag.
    Wat duurde de dag lang voordat mijn vriend thuis kwam.... :)
     
  14. lili20

    lili20 Actief lid

    22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi wij zijn nu een jaar bezig en ik ben un 6 dagen overtijd dus hoop dat het eindelijk zo is
     
  15. Noukie82

    Noukie82 Lid

    12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi,

    Bij onze eerste zwangerschap was ik na 5 rondes zwanger, heb toen niks gemerkt was zelfs bijna een week overtijd vooraleer ik doorhad dat ik overtijd was :oops: hihi (waren toen heel drukke dagen hier).Heb dan s morgensvroeg getest net voor men man naar zijn werk vertrok zodat hij erbij kon zijn :D Ik heb hem nog nooit zo gelukkig naar zijn werk zien vertrekken als toen :)

    Nu zijn we aan onze 4e ronde begonnen...

    Veel succes alvast, hoop dat je snel jouw verhaal hier kan toevoegen.
    Aan alle andere ook veel succes trouwens ;)

    xxx
     
  16. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Leuk die verhalen te lezen!

    De 1e was bij ons meteen raak! 30 mei spiraal eruit, 27 juni posi test ;)
    Waar ik het aan merkte.........vind ik moeilijk te zeggen. Ik had wel zere borsten en had behoorlijke krampen gehad. Aangezien ik ook mijn cyclus niet wist dacht ik dat ik ongesteld ging worden. Maar dat werd ik niet en na een paar dagen waren de krampen over dus achteraf denk ik dat het de innesteling was :rolleyes: Maar wie weet waren het wel mijn darmen :) :)

    Voor de rest weinig gemerkt.

    Nu zitten we in de 3e ronde, nog ff afwachten dus hopelijk heb de 26e goed nieuws ;)

    Jij en iedereen verder veel succes met zwanger raken!
     
  17. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ronde 7 zwanger geraakt...na 10w5d gecuretteerd (helaas MA)...nu alweer in ronde 11!
     
  18. Iris77

    Iris77 Lid

    9 aug 2008
    91
    0
    0
    eerste ronde was het raak bij mij! Na verwijderen 1keer ongi afgewacht daarna niet meer ongi geworden. Had een positieve test. Merkte en voelde lichamelijk niets.
     
  19. Joow

    Joow Actief lid

    12 sep 2008
    117
    0
    0
    Ben nu zwanger.. pas ontdekt.. Het is voor mij de 2e ronde!
     
  20. kaatjesmam

    kaatjesmam Bekend lid

    24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Eerste keer zwanger was na ongeveer een half jaar. Helaas toen een miskraam met 11 weken en curretage.
    Tweede keer 3 maanden later. Dat wist ik toen al 100% zeker (nou ja 99%) voordat ik de test had gedaan. De vorige zwnagerschap zat toen nog vers in het geheugen dus het gevoel was nog heel herkenbaar (vooral moe, beetje duizelig, zere borsten).
    Nu zijn we bezig voor de 2de. In de 2de ronde raak, maar weer een miskraam (voelde me ook niet superzwanger).
    Nu alweer in ronde 12.
    Het is wel fijn om op dit forum te lezen dat het niet bij iedereen in 1x raak is. In het dagelijkse leven lijkt dat soms wel zo.

    Succes met zwanger worden!
     

Deel Deze Pagina