Bijgeloof ... Ooievaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shanna41, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna41

    Shanna41 Actief lid

    23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Nou ik dus ook niet, en dacht eerlijk gezegd dat ze deze tijd van het jaar hier niet eens in Nederland waren, dus voor mij ook heel bijzonder. Maar kan me voorstellen dat wanneer je ze dagelijks ziet er geen gevoel van bijgeloof meer bij zit. Nog een paar daagjes wachten en we weten het.... zondag is mijn hopelijk wordt ik niet ongesteld dag :)
     
  2. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik twijfelde altijd of het waar kon zijn van de ooievaar. Maar dan had ik echt al een elftal aan kinderen moeten hebben (of ze komen nog haha), want bij ons in de buurt zie je elke weer wel een ooievaar als je in de buurt rijdt met de auto! Blijft wel mooi om te zien!
     
  3. Shanna41

    Shanna41 Actief lid

    23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hoi allemaal,

    Voor mij is het duidelijk .... het is bijgeloof .... Ik ben gisteren ongesteld worden. Maar ik vond het erg leuk om al jullie reacties te lezen over dit onderwerp.

    Dus nieuwe ronde .... nieuwe kans (zegt ze stoer terwijl ze heel verdrietig is).

    Liefs Shanna
     
  4. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Oh dat is jammer het zou zo wel heel mooi geweest zijn :( Maar kop op jullie tijd komt wel en dan kkun je het van de daken schreeuwen ;) Hopelijk is het gauw jullie maand :)
     
  5. Shanna41

    Shanna41 Actief lid

    23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Weet je, je hebt helemaal gelijk, gisteren was ik erg verdrietig, maar vandaag ben ik al weer positief uiteindelijk zijn we net bezig. Op naar ronde zes.

    Groetjes van Shanna :)
     

Deel Deze Pagina