Hoe ontspan en verwen jij je nu het weer kouder wordt en de dagen langer? Ik doe dit veel te weinig en word nogal somber van de herst/winter dus kom maar op met jullie tips!
Muziekje, kaarsen aan, met een boek op de bank, fleecedekentje over mij heen en een groot glas drinken naast me!
Wandelen!!! Dit is mijn lievelingsseizoen en dito weer! Vandaag alweer zo'n mooie dag! Zijn nu in het bos, zo lekker! En lekker koken: stamppotten, sudderlappen, spruitjes. Speculaas bij de thee, 's avonds de kaarsjes aan, love it!
Helaas met veel te veel lekkere en dus ook slechte dingen chocola, chips, chocomelk.... Maar verder vind ik het idd ook fijn om kaarsjes in huis te hebben, dekentje op de bank, vroeg in bed boek lezen. En ik vind het zeker met dit weer ook wel fijn om te wandelen in de bossen ( al kan ik er nu even niet de energie voor vinden )
Kaarsjes aan, kids op bed, leuk filmpje op en natuurlijk wat lekkers voor bij de film en lekker onder de deken. Uhm... Laarzen aan dikke jas aan en lekker gaan wandelen in het bos, mooie blaadjes verzamelen met de kids en daarna lekke warme chocomel drinken en een mooie collage of een ander herfststukje
Ik ontspan door smorgens een uur te sporten, zorg daarna dat mijn huisje netjes is, kaarsjes aan filmpje op en lekker genieten. Als vriendlief thuis is kijken we ook films of gezelschapsspelletjes, lekker wandelen. Er zijn echt veel dingen die je kunt doen.
Bedankt voor de tips! De kaarsjes worden door iedereen genoemd. Daar dus maar eens eerst werk van maken . Maar krijg al wat meer zin in de komende maanden . Lekker cocoonen dan maar hé ipv somber te worden.
Ik ben iemand die me helemaal kan aansluiten bij deze dames maar ik vind het ook heerlijk om lekker aan tafel te knutselen, met fotoalbums bezig zijn, zoiets. Alleen zo jammer dat ik er vaak geen tijd voor heb!
heerlijk uurtje hardlopen, en daarna douchen en een zonnebankje nemen. dat is voor mij echt ontspannen. probeer dat 3x in de week te doen maar met een peuter die hyper is haha lukt dat niet altijd. maar lekker op de bank met een dekentje vind ik ook best relaxen hoor
Ik merk dat ik ook somber word van dit weer en weinig zin heb om dingen te ondernemen. Toch merk ik wel dat ik me véél beter voel als ik niet altijd maar thuis zit maar juist er op uit ga, ook als het rotweer is of het heel koud is.
Wandelen! Deze zonnige herfstdagen zijn de mooiste dagen van het jaar vind ik, Niet normaal hoe druk het vanmorgen al in de bossen was, dus blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt.
Hier ook meer een zomer mens als winter, maar wat ik doe; -m'n zomervakantie uitzoeken! -vakantieboek maken van afgelopen zomer. -dec kado's shoppen in de stad en ergens lunchen. -lekker met fleece deken en huispak op de bank -geurkaarsjes aan -met droog weer naar het strand wandelen en dan afsluiten met een kop warme choco ergens -me gek eten aan pepernoten,kransjes etc. -cake bakken etc. -en als ik me echt verveel en zin heb de rotklusjes thuis (zolder opruimen,laadjes uitruimen. En wat bij mij ook helpt is in het najaar nog een weekendje/weekje weg. Iets om naar uit te kijken.. Gewoon in nl, ga nu eind vd maand 1nachtje naar Antwerpen met manlief, lekker eten,drankje,filmpje en hotel. En eind nov nog midweek centerparks met man en zoonlief. Lekker buiten het seizoen, goed te betalen en toch ff lekker weg..
Lekker warm douchen en daarbij uitgebreid scrubben e.d. (bij voorkeur een scrub met winterse geuren) en je dan lekker in je pyjama, pantoffels en in een dekentje gerold op de bank installeren. Ik vind het ook echt lekker om te koken met dit weer. Met die hitte vond ik het niet tof om achter het fornuis te staan maar dit is ideaal. Lekker bakken en warme gerechten maken terwijl het buiten rotweer is.
Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan met dit weer, lekker warm en droog met evt glaasje rode wijn. Wat inderdaad ook heerlijk is, een wandeling maken, bij thuiskomst lekker warm douchen en in huispak op de bank kruipen..
Lekker rommelen in huis, in de zomer kom ik met de kinderen nergens aan toe, nu lukt dat veel beter, want we zijn meer thuis. Ik wilde eigenlijk nog even naar buiten vandaag, maar daar zijn we helemaal niet aan toe gekomen, de kinderen hebben zich prima vermaakt en ik heb veel in huis kunnen doen . En lekker koken inderdaad, heb ik nu weer zin in. Ben lekker een paprika aan het roosteren, zometeen lekker quiche maken Naar het bos vinden we ook lekker, maar op zaterdag vaak wel iets te doen en op zondag is mijn man er meestal niet, dus het komt er vaak niet van.
Lekker wandelen, het bos ruikt nu heerlijk en ziet er prachtig uit met deze kleuren. Geurkaarsen kopen, dekentjes voor op de bank, je huis opnieuw restylen... Er is van alles te doen, ik kijk altijd uit naar de herfst en de winter, vind de zomer maar niks met dat lange licht buiten
En lekker uitgebreid (Nouja, lang vooral meestal) koken. Sudderlappen in diverse nationaliteiten Pompoensoep als op deze week Erwtensoep zal er binnenkort ook wel weer van komen... Stamppot.. Jummie! Vandaag was ook echt zo'n soepdag... Helaas had ik de Moksi meti al startklaar staan... En dat smaakte natuurlijk ook heerlijk
Kom net onder de zonnebank vandaan, nu op de bank met een dekentje zo Boer zoekt vrouw kijken. Heerlijk!