hoi, ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben (4 testen lichte streep). gisterochtend verloor ik een beetje bruin (oud) bloed. gisteravond verloor ik wat rood bloed. en vanacht en vandaag is dit gewoon nog zo. het is helder rood bloed en kleine stolseltjes. maar tijdens mijn menstruatie had ik dat ook. de verloskundige vertelde me dat ze nu niet veel voor me kon betekenen omdat het nog vroeg in de zwangerschap is. ze vroeg of het bloedverlies heviger is dan mijn menstruatie maar dat is niet. en ik heb er ook geen buikpijn bij. soms wat licht, maar dat kan ook bij de zwangerschap horen. vanmorgen was ik flink over de flos omdat ik dacht dat ik een miskraam kreeg. de verloskundige zei dat ik moets wachten, kon ook innestelingsbloeding zijn of een gesprongen bloedvaatje. ik heb woensdag met mijn man gevreeen, maar niet alles gedaan. maar hij heeft er wel aan gezeten als jullie begrijpen wat ik bedoel. zou het daar mee te maken kunnen hebben? ik heb bijna het idee dat ik nog weinig HCG in mijn lichaam heb (lichte strepen op tests) en dat mijn lichaam in de war is en een menstruatie geeft. wat denken jullie? kan iemand me vertellen of er meer mensen toch een menstruatie kregen toen ze net zwanger waren? mejon
ik denk zelf innesteling, had ik namelijk ook paar dagen last van, eerst bruin achtig, daarna werd het ook steeds meer helder rood. Maar kan idd ook een vaatje zijn die is geknapt.
Ik dacht ook dat ik ongi zou worden ja, maar vond het vreemd dat het niet doorzette, dus had ik een test gedaan. Ik denk dat ik er hoogstens ongeveer 2 weekjes last van heb gehad.
2 weken bloedverlies? das best lang zeg. maar mijn bloedverlies is wel zoals een menstruatie he. pfff, wordt er niet goed van. ben zo bang dat het mis is.
Ooh nee, zoveel had ik niet, had maar een paar druppeltjes, inlegkruisje was genoeg. Maar was ook niet elke dag, de ene dag wel de andere dag niet, maar me vk zei dat het innesteling was, dus geloofde ik dat ook.
hmm, ja mijn verloskundige kon er nu ook niet veel van zeggen. moesten maar gewoon afwachten en volgende week moet ik bellen en dan kijken we wanneer we een vervroegde echo kunnen doen om te kijken of alles goed is. maar omdat ikzelf hert vermoeden heb dat het menstruatie is was ik benieuwd of meer vrouwen dat in hun zwangerschap gehad hebben. wat is het toch fijn als je de eerste 3 maanden zo doorfietst he...
Duurt opzich ook best lang hoor, de eerste 3 maand (vind ik dan) omdat je zo in spanning zit of het allemaal wel goed gaat. Heb wel eens vaker gehoord dat vrouwen gewoon ongi werden tijdens de zwangerschap hoor, dus zou best wel eens kunnen. Maar als het volgende week nog zo is, moet je zeker weten de vk bellen hoor
ja dat zei ze me ook. en dat ga ik ook echt doen. ik wil zo snel als dat mogelijk is een echo. dan weet ik zeker of het nog goed is. nu zit ik zo in de rats dat ik niet weet of het goed is of niet. kan hier absoluut niet tegen. voel me zo klote.
Ik vind het ook k*t voor je, dat het echt niet eerder kan, nu zit je zeker nog een week in de stress. Alleen zorg een beetje voor afleiding, al is dat moeilijk, stress is ook niet goed he.
nee ik weet het. maar ben nu zo op zoek naar gelijke verhalen...je wil toch ergens hoop vandaan halen dat het nog goed kan zitten. pfff, valt niet mee. bedankt voor je snelle en lieve reacties.
Ja dat is waar, heb je gelijk in hoor Er zullen nog wel meer meiden reageren Suc6 en sterkte meid, duim voor je dat alles goed is, als je een echo krijgt! En graag gedaan hoor, 't reageren, daar is een topic voor toch Liefs, Charissa
Zolang je geen grote stolsels hebt en geen echte buikpijn, kan het een innesteling zijn.. Maar het moet ook niet hele maandverbanden vol zijn.. Zelf heb ik vorige week een klein beetje bloed verloren, maar kon het met een inlegkruisje aan en de vierde echo was goed vandaag.. Mijn gynaecoloog zei het is 50% kans dat het goed gaat of dat het fout gaat.. Probeer je in ieder geval niet te druk te maken en bij echt veel bloedverlies en buikpijn echt je verloskundige bellen en vragen om een spoed echo.. succes,,
nou ik heb geen erge buikpijn, soms wat steekjes, maar dat heb je in een normale zwangerschap ook (kun je hebben bedoel ik). en verder heb ik geen hele maandverbanden vol nee. dat niet, maar als ik ga plassen dan zie ik wel bloed en kleine stolseltjes. heb naar gynaecoloog gebeld (sta wel niet onder behandeling maar van assistente van huisarts werd ik niet veel wijzer) en zij vertelde me dat het een innesteling kon zijn. bij de ene vrouw is het heel weinig en bij de ander duurt het een paar dagen voor het bloeden stopt. moet in de gaten houden dat ik niet heviger dan een menstruatie ga bloeden en als dat wel het geval is zal ik ook grotere stolsels gaan verliezen. als het na een paar dagen ofzo stopt dan zou ik volgende week nog een keer een test kunnen doen en anders met ongeveer 6 weken een echo. ik hoop zo dat het een innesteling is.........al ben ik erg geneigd heel negatief te denken. mejon
vriendin van mij had de eerste 3 a 4 maanden steevast bloedingen en zij heeft nu toch een wolk van een dochtertje van bijna een jaar. een tante van me bleef de hele zwangerschap zelfs gewoon ongesteld. dus het kan echt. hoop wel dat de tijd snel gaat voor je zodat je op een echo mag zien dat alles goed is. dat hoop ik echt voor je. sterkte met deze onzekerheid.
Bij mij zei de VK meteen dat het een miskraam was toen ik ging bloeden. Bij een paar druppels eerst niet maar later wel. Alleen voelde me nog steeds zwanger en de symptonen zoals blauwe borsten en misselijkheid bleven ook. Alleen bleef echt 2 weken lang best hevig bloeden en ook met stolsels erin. Na ongeveer 6 weken weer een test gedaan en bleek nog steeds zwanger te zijn. Het kan dus wel. Maar vaak betekent bloeden toch het einde. ALs je zekerheid wil zullen ze denk ik toch een echo moeten maken.
het bloeden wordt wel sinds gisteren minder. het lijkt net een menstruatie. en het is niet dat ik maandverbanden vol heb. de gyn zei dat als ik het vruchtje zou verliezen dat ik dan een blaasje met slijmvlies eraan zou zien, maar zoiets ben ik niet tegen gekomen. ik heb dus nog goede hoop. en ben ook nog moe en heb vaker honger. dat had ik voor het bl.verlies ook.