bobbeltjes naast je tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Damie, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat zijn die kleine bobbeltjes rond de tepels? Het is bij mij sinds een paar dagen groot/zichtbaar en heel erg voelbaar. Is dit nou echt een zwangerschapssymptoom of kan dat ook te maken met de duivels?
    Het donkere stuk om mijn borst zijn ook heel erg groot....Dit heb ik nog nooit gehad

Toen ik dit gisteravond zag had ik goeie hoop van vanochtend ben ik ongi geworden maar toch vroeg ik het me af.

Groetjes damie

2. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Nou ik vroeg me dat dus ook al af!!
    Ik heb dat ook al sinds een paar dagen, en het valt me echt op.. Ook mijn tepels zijn lichter van kleur.

Ik hoop vrijdag positief te testen, dus kan dit een voorteken zijn?

Liefs ikke

3. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Volgens mij is het wel een zwangerschpsymtoon.... maar bij mij helaas niet.....
    Succes...

4. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    IK heb het ook nooit eerder gehad, of niet dat me opgevallen is, en nu echt duidelijk bultjes beetje wittigew stipjes.....
    Ook ben ik met vlagen duizelig en zou ik normaal voor mijn ongi erge buikpijn hebben en daar heb ik ook nog niets van gevoeld.

Oh ja en een heel erg vet voorhoofd gepaard met wat pukkeltjes..

hoop zo dat het raak is!!!

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Donkere tepels herken ik wel als een zwangerschapsteken. Maar iedere vrouw is anders, er is werkelijk waar geen peil op te trekken hoor. Wat de een beschouwd als teken is bij de ander weer een teken van ongesteldeheid. Je kunt helaas niks voorspellen.. :cry:

6. Hoi meiden,
    wat ik weet van de kraamverzorgster is dat dit verstopte uitgangen zijn van de melkklieren. Het melk komt nl niet alleen uit het "puntje" maar ook uit het tepelhof. Als je zo'n bobbeltje voorzichtig uitknijpt komt er een wit vettig goedje uit en dat is ingedroogde melk die z'n gaatje verstopt heeft.

Deel Deze Pagina