Ik heb op en af klachten van urineweginfectie/blaasontsteking. Ivm vakantie zelf teststripje in urine gedaan, geeft aan; Leu 2+ ~75 (leukocyten) Wat betekend dit? Zou ik het zelf kunnen verhelpen met cranberrytabletten? Wil eigenlijk geen antibiotica nu omdat ik 6/7dpo ben en natuurlijk hoop op een zwangerschap.
Wat is de waarde van de rest? Nitriet, ery's etc? Over alleen de leuko's valt weinig te zeggen namelijk.
Leukocyten alleen zegt niets. Veel vrouwen hebben dit in de urine. Veel drinken. Cranberry helpt alleen om een uwi te voorkomen. Niet om te genezen. Maar met alleen leuko's krijjg je geen AB.
Cranberry doet helemaal niets meer, net een nieuwe studie over uit. Voor de rest heb ik geen kennis van je test strip, als het te erg wordt, gewoon een seh opzoeken op je vakantie. Sterkte
Ik ga veel drinken en hoop stiekem toch dat de tabletten werken, niks anders bij me. S nachts steeds over de camping naar toilet Zal Google translatie bij me hebben als ik naar een arts moet pffff Maar deze uitslag kan vanalles betekenen begrijp ik?
Als nitriet niet afwijkend is. Dan krijgen we hier op het werk altijd het advies goed veel water drinken.
Dank! Ga ik toch maar doen, stop nu steeds voor de avond vanwege die nachtelijke toilet bezoekjes, maar ik moet toch dus maakt ook al geen verschil :/
oh en met uitplassen. Als je denkt dat je klaar bent. Even je bekken kantelen. Om je blaas goed te legen.
Je zou eventueel voor het slapen gaan een vitamine C bruistablet kunnen nemen, dat zou de zuurgraad in de blaas zuurder maken iets wat eventuele bacteriën niet prettig vinden. Voor de rest inderdaad heel veel drinken. Maar jammer dat het stripje niet op meer dingen test, hier heb je echt niets aan.