Net de tuinset hier en daar uit de tuin gevist.... ben benieuwd of de boel morgen nog een beetje heel is. Hoe is het weer bij jullie?
Hier gingen ook de tafels en stoelen aan de wandel. Achter ons huis ligt water dus vannacht ook eruit geweest om te voorkomen dat ze gingen zwemmen.
Takke windje die hier precies uit de verkeerde hoek kwam, dus veel herrie. Slecht nachtje 😑😑
Ik heb vaker wakker gelegen door de buien van onze zoon dan door de wind/storm. Maar ik hoorde wel dat de bloempotten van de buren door hun tuin gingen.
Ik woon in een flat dus de meubels op het balkon zijn redelijk op zijn plaats gebleven, maar wat een wind! Heb in tijden niet zo weinig geslapen.
Zoon kwam om 1 uur met handen op zijn oren mijn kamer binnen lopen. Wilde met geen mogelijkheid meer terug zijn eigen bed in... was kort nachtje. Buiten een omgewaaide bloempot om staat alles nog gelukkig. Vanmiddag schijnt de wind weer aan te trekken.
ging heftig tekeer vanacht...het dak maakte zo een herrie was bang dat er wat kapot aan zou gaan...konden alletwee niet slapen dus zijn we naar beneden verkast alle2 op de bank geslapen...kinderen sliepen er lekker doorheen...
Nu is het rustig,maar afgelopen nacht ging het flink tekeer. We hebben 3 ramen met enkel glas op de slaapkamer,dus best wat herrie..... Onze zoon was bang voor de wind,die is lekker tussen ons ingekropen. Al is er op zijn kamer minder lawaai,nieuwe aanbouw waar hij slaapt en dubbel glas,maar toch wel spannen die wind.
Onze dakplataan heeft nu in ieder geval geen blaadjes meer en ze liggen allemaal netjes bij de achterdeur Onderweg naar mijn werk wat takken en een omgewaaide boom gezien. Moet vanmiddag nog terug naar huis fietsen... maar ik zie al dat het weer flink gaat waaien inderdaad met wind uit het zuiden en laat ik daar nou net naartoe moeten... wish me luck