Bijgerechten pizzarette

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 29 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dan kom ik ook nog even met een eetvraagje:roflmao:.

Zaterdag komt de Sint hier langs en hebben we pakjesmiddag. Na het uitpakfestijn willen we pizzarette eten (met opa en oma). Ik maak verschillende bakjes met soorten beleg dus voor ieder wat wils.
    Toch vind ik alleen die pizzaatjes wat saai en het duurt best even voor ze goed gebakken zijn. Ik wil het dus wat aankleden.
    Maar wat zijn lekkere bijgerechtjes?

Noorie vindt dit leuk.
  2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    salade, antipasti, (kruiden)stokbroodjes, minigehaktballetjes (ook lekker voor op de pizza)

3. Treez

Treez Niet meer actief

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Prikkers met tomaat/basilicum/mozzarella, rauwkost met pestodip of zongedroogde tomatendip, meloen met rauwe ham op prikkers, ricotta met cherrytomaatjes uit de oven, gegrilde courgette of aubergine rolletjes met geitenkaas of ricotta.
    Ik zou er persoonlijk niet te veel zetmelen aan toevoegen, aangezien je al pizzadeeg hebt, en dat zal wel vullend genoeg zijn.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik maak er vaak bij:
    pasta salade
    broodjes uit de oven met mozzerella, basilicum, tomaat en knoflook
    knoflookbrood
    van die kleine worstjes (chorizo, salami)
    prikker met tomaat en mozerella

6. tuc

tuc Niet meer actief

O wat zijn jullie weer geweldig. Zo stom dat ik zelf geen inspiratie heb.
    Heerlijke ideeën al, mocht iemand nog graag een idee kwijt willen;) altijd welkom!

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Salade met tomaat, mozzarella, rauwe ham en meloen.

Chiabatta insmeren met knoflook en even in de oven.

Olijven

Kleine worstjes

Schaaltjes pesto / tapenade

8. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik zou er tapas/salades bij zetten.

Bijv: couscous salade, frisse salade en aardappelsalade.
    En dan nog hapjes bijv: gevulde dadels met walnoten of roomkaas, olijfjes, gevulde zoete of pittige paprikaatjes, spiesjes met een blokje kaas/coktailworstje/augurkje,
    Mozzerella/tomaat.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Soep vooraf

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik zet er niet veel bijzonders bij. Meestal een salade met tonijn, komkommer, tomaat, sla en vinegrette sla saus.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wij gebruiken altijd de kant en klare pizzabodempjes van de AH en die zijn echt snel klaar! Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je daarnáást nog meer wil eten! :D Wij beleggen onze pizza'tjes wel altijd lekker dik met bijvoorbeeld ook vlees zoals geruld gehakt of voorgebakken shoarma. Maar na 4 of 5 van die pizzaatjes zit ik wel echt bomvol hoor :)

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Die pizza bodempjes zijn hier echt non-stop uitverkocht, zooooooooo irritant. Wij doen er van alles bij als we met meerdere mensen ervan eten. Er zijn maar 6 pizza plaatsen en als je dan met zijn 8en bent is het wel lekker wat bij gerechten te hebben. Met gewoon ons 4en doen wij het ook niet

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Je kunt van shoarmabroodje ook vrije goede pizza bodempjes maken als je die door de helft snijd (en dan evt op maat, of je koopt van die mini shoarmabroodjes).

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina