Hoi, als ik een foto wil plaatsen dan upload ik er altijd één via de paperclip bovenaan. Maar nu zie ik ook vaak bij anderen staan in hun bericht: "Bijgevoegde miniaturen". Hoe doe je dat? En wat is het verschil? Kun je de bijgevoegde miniaturen net als een gewone afbeelding ook verwijderen later? Groetjes!
Hoi, Geen verschil, we hebben alleen op een gegeven moment de template bestanden aangepast waardoor dat er nu bij staat. En het heeft te maken met de originele grootte van de foto. Ook die kun je later gewoon verwijderen. Lotte
Oké als je dus een foto plaatst die direct past dan krijg je een afbeelding, plaats je een grote foto die verkleind wordt door het forum dan krijg je een miniatuur. Lotte
Huh? Ik geloof dat ik het nog niet snap, hoe je dat doet. En ik ben niet eens blond. Ik doe het dus zo: Bekijk bijlage 155384 En dan zie je niet een vak eromheen staan met de tekst: bijgevoegde afbeelding en bijgevoegde miniatuur. Dus vandaar dat ik me af vraag hoe dat dan moet.
Ik klik op dat paperclipje en krijg dan dit scherm voor me. Bekijk bijlage 155422 Dan klik ik op bladeren en zoek de foto op die ik wil uploaden. Vervolgens klik ik op uploaden en krijg ik e foto.
Nee, idd ... Ik probeerde het wel .. maar het lukt me niet Snap precies wat je bedoeld! Ik zie er bij velen ook zo'n vak omheen met 'bijgevoegde miniaturen' .